![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Mehtap Hanım, Nevsun Hanım., ben de her ikinize ve katkıda bulunan diğer dostlara teşekkür ediyorum. Efendim sanıyorum, sevgi ve güzellikler de paylaşıldıkça büyür. Burada sevgi ve güzellikleri paylaşma, çoğaltma düşünce ve gayreti içinde olan herkese saygı ve şükran duymaktan öte ne yapılabilir ki. Ancak, varsa dağarcığımızda biz de katkıda bulunabiliriz. Bende bunu yapmaya çalışıyorum. İnanıyorum ki bu güzellikler büyüyerek devam edecektir. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
|
Ben yeni üye olmaya çalışan birinin henüz üye olmadan önce karşılaştığı mesajı birkez daha hatırlatayım. Alıntı:
Açık ve net bir biçimde internet dili değil, Türkçe kullanılması gerektiği kırmızı renkle yazılmış. Üyelerin bu bile dikkatinden kaçıyor olabilir. Önerim şudur; üyelere gelen aktivasyon kodunu bildirir mesaja, daha büyük ve bold karakterdeki harflerle, bu konu bir kez daha yazılır. Uyulmadığı takdirde uyarı alacağı, ki bu uyarı özelden olacaktır. O uyarı da dikkate alınmazsa kişinin foruma girmesinin engelleneceği net bir biçimde yazılır. Ben de foruma yeni üye olan birinin önce türkçesi ile ilgili uyarı almasını itici buluyorum. Doğru olan bu ise bile, insanların cümle alem içinde yazdıkları ile ilgili yargılanmasını doğru bulmuyorum. İnsanların yapısı ve şişkin egosu yüzünden eleştiriyi kabul etseler ve uygulasalar bile rencide olabileceklerini tahmin ediyorum. |
|
|
|
|
![]() |
|
|