agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üretim, Bakım, Düzenleme, Temel Malzemeler > Fidan ve Fide, Bitki Üretim (Tohum Çimlenme/Çelik/Aşı)
(https)




Beğeni Düzeni122Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 02-11-2011, 13:26   #11
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 02-11-2011
Şehir: istanbul
Mesajlar: 5
Abilerim ablalarim ben yeni uyeyim.. Abilerim ablalarim diyorum cunku henuz 20 yasinda bir universite ogrencisiyim yurtta odamda bir saksiya bir tane hunnap ektim(tohum olarak) hunnabim cimlendi fakat daha kucucukken ben onu yanlislikla kirdim soldu. Ve ayni tohumdan bir filiz daha verdi 3 gun once. Simdide yine ayni tohumdan 1 filiz daha verdi. Yani suan biri 2 biri 4 santim iki filizim var bir saksida. Bunlarida soldurmak istemiyorum sizlerden bana bilgi vererek yardimci olmanizi istiyorum. simdiden tesekkurederm...

mrduran beğendi.
ogz Han Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 00:21.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026