![]() |
|
|
|
#11 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 07-06-2012
Şehir: ist
Mesajlar: 9
|
geneldeekim ayında olur yeil yesen elma tadı verir kırmızı yerseniğde tadı veri onun için her türlüsü yenir kırmızı olması önemli değil ekim ayı tam zamanı çekirdekten kendinden çıkar hiç aşı istemez onun için kolay yetişir |
|
|
|
|
|