agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Mutfak > Hamurişleri, Tatlılar, Çerezler > Ekmek
(https)




Beğeni Düzeni623Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 16-07-2012, 15:15   #11
Ağaç Dostu
 
s.toprak's Avatar
 
Giriş Tarihi: 17-03-2009
Şehir: Ankara
Mesajlar: 238
Ben de öyle düşündüğümden atmadım.
Dolapta biraz uyusun olgunlaşsın bakalım,
çünkü ikinci günde fena ekşidi, nedeni de üzerini
ince bir pamuklu peçeteyle örtmem oldu, yenisi açıkta
bu gün yarın ilk denemeyi (makinede) yaparım sanıyorum.
Asıl sınama yanılma o zaman başlayacak, tarifler de makinada
yogurduktan sonra 3 saat kadar makina kazanında bekletip,
beyaz ekmek programına geçmeyi öğütleyen var
bu tarif kırk fırından.
Makinanın sandviç ekmeği tarifinde yoğrma programından sonra dışarda hamuru
katlayıp gazını çıkartıp, 20 dakika dinlendirip fırında pişiriyor.
Belki makinada ilk ve ikinci yoğurmaları en uzun programda yaptırıp
hamuru çıkarır katlarım bir misli büyümesini bekletip bir şekilde
pişiririm bakalım artık bu sıcakta turbo fırın mutfağı çok fazla ısıtıcaktır.
Belki son mayalanmayı makina kazanında yaptırıp fırınlama programında
pişirmeyi denerim.

s.toprak Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 09:09.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026