![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 17-03-2009
Şehir: Ankara
Mesajlar: 238
|
Ben de öyle düşündüğümden atmadım. Dolapta biraz uyusun olgunlaşsın bakalım, çünkü ikinci günde fena ekşidi, nedeni de üzerini ince bir pamuklu peçeteyle örtmem oldu, yenisi açıkta bu gün yarın ilk denemeyi (makinede) yaparım sanıyorum. Asıl sınama yanılma o zaman başlayacak, tarifler de makinada yogurduktan sonra 3 saat kadar makina kazanında bekletip, beyaz ekmek programına geçmeyi öğütleyen var bu tarif kırk fırından. Makinanın sandviç ekmeği tarifinde yoğrma programından sonra dışarda hamuru katlayıp gazını çıkartıp, 20 dakika dinlendirip fırında pişiriyor. Belki makinada ilk ve ikinci yoğurmaları en uzun programda yaptırıp hamuru çıkarır katlarım bir misli büyümesini bekletip bir şekilde pişiririm bakalım artık bu sıcakta turbo fırın mutfağı çok fazla ısıtıcaktır. Belki son mayalanmayı makina kazanında yaptırıp fırınlama programında pişirmeyi denerim. |
|
|
|
|
|