![]() |
|
|
|||||||
| Anket Sonuçlarını Göster: GDO'lu besinler tüketmek ister misiniz? | |||
| GDO'suz olduğunu bilmek istiyorum |
|
243 | 98.38% |
| Binde dokuza kadar GDO'lu içerik benim için sakıncasızdır |
|
2 | 0.81% |
| Benim için olmuş, olmamış farketmez |
|
2 | 0.81% |
| Oy Verenler: 247. Bu ankete oy veremezsiniz | |||
|
|
|
Dış Bağlantılar | Konu Araçları | Mod Seç |
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 26-10-2009
Şehir: Bandırma
Mesajlar: 934
|
Hani GDO'lu ürünler Afrika'daki, Asya'daki açlığa çare olacaktı. İşte insanlar açlıktan sapır sapır dökülüyor. Hadi açlığa çare olsaya, çare olması için daha ne kadar insanın ölmesi beklenecek. Bunların hepsi rant kılıfı, yerseniz... |
|
|
|
|
|