![]() |
|
|
|||||||
| Anket Sonuçlarını Göster: GDO'lu besinler tüketmek ister misiniz? | |||
| GDO'suz olduğunu bilmek istiyorum |
|
243 | 98.38% |
| Binde dokuza kadar GDO'lu içerik benim için sakıncasızdır |
|
2 | 0.81% |
| Benim için olmuş, olmamış farketmez |
|
2 | 0.81% |
| Oy Verenler: 247. Bu ankete oy veremezsiniz | |||
|
|
|
Dış Bağlantılar | Konu Araçları | Mod Seç |
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 26-04-2010
Şehir: Kocaeli
Mesajlar: 154
|
Size karşı herhangi bir yargım yok, Bu konudaki kişisel tercihlerinize fikirlerinize saygılıyım. Benim mesajınızda takıldım yer Dünyanın beslenmesi ile ilgili mecburiyet üzerine ve Afrika'daki açlığa GDO'lu ürünlerin çözüm olduğu/olacağı yönündeydi. |
|
|
|
|
|