agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Doğaya ve Yaşamınıza Sahip Çıkın > Daha İyi Bir Yaşam İçin
(https)




Anket Sonuçlarını Göster: Yerden Isıtmamı Petek mi daha verimli? (Anket)
Yerden ısıtma daha verimli. 86 79.63%
Petekle ısıtma daha verimli. 22 20.37%
Oy Verenler: 108. Bu ankete oy veremezsiniz

Beğeni Düzeni113Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 16-12-2015, 21:53   #11
agaclar.net
 
MeyveliTepe's Avatar
 
Giriş Tarihi: 22-03-2007
Şehir: Kocaeli
Mesajlar: 9,052
Bu durumda daireye henüz şap atılmamış. Öyle ise doğru düzgün yerden ısıtma yapmanız daha iyi. Bu esnada zemin izolasyonu da yapılmış olur. Toplam maliyetiniz radyatörlü sistemden daha ucuza gelir. Ne güzel dış duvar izolasyonu da yapılı imiş. Üst katınız da dolu herhalde. Borularda 40 derece su dolaştırırsınız, bir de termostat koyarsınız. Yoğuşmalı kombi ve 40 derece su ile hem çok az yakarsınız hem de konforunuz çok iyi olur.

Binanın az ısı kaybettiği durumlarda yerden ısıtma çok iyi bir çözümdür. Binada ısı kaybı varsa yapılmamalı radyatör tercih edilmeli.

prıtt, pria ve Jakin beğendi.
MeyveliTepe Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 22:57.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026