![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Merhaba, Üsküdar, Altunizade de, Capitol' ün arkasında bulunan Üsküdar Kültür Merkezinin karşısındaki kaldırım birkaç gün önce söküldü ve bu gün yeniden aynı tür taşlar ile döşendi. Her gün o kaldırımdan geçen bir vatandaş olarak, Üsküdar Belediyesine soruyorum. 1- Kaldırımın nesi bozuktu ?. 2- Bu masraf çok gerekli miydi ?. 3- Bozuk olmadığı halde neden yenilendi?. Saygılar |
|
|
|
|
|