![]() |
|
|
|||||||
![]() |
|
|
|
Dış Bağlantılar | Konu Araçları | Mod Seç |
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 08-02-2009
Şehir: İzmir-Çeşmealtı
Mesajlar: 285
|
Anladım anladım, envor bizi özendirmek, hatta kıskandırmak için domateslere photoshop uygulamış. ![]() Bıraksam benim domateslerim de böyle üzüm salkımı gibi olurlar da... Ben 5-6 çiçekten sonrasını koparıyorum (yerseniz). ![]() |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|