![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Henüz çiçeklenmese de hoya'mı fotoğraflamayı çoook seviyorum. Hoya fotoğraflarına bakmaya da doyamıyorum. Amerika'da sırf yaprağı için de yetiştiriliyormuş (yalan, yalan!!) ![]() Yumurta kabukları bugün toprağına gömüldü. Azıcık yumurta suyu da verildi. Haydi bakalım. ![]() Düzenleyen SerDag : 29-03-2012 saat 21:19 |
|
|
|
| Etiketler |
| hoya, mum çiçeği |
|
|