agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Doğaya ve Yaşamınıza Sahip Çıkın > Daha İyi Bir Yaşam İçin
(https)




Beğeni Düzeni290Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 26-05-2017, 17:48   #32
Ağaç Dostu
 
Muda's Avatar
 
Giriş Tarihi: 12-02-2013
Şehir: Afyonkarahisar
Mesajlar: 3,817
Galeri: 8
Bizim evde eşim az şekerli çay içerdi. Çocuklara ise küçüklüklerinden itibaren çaylarına şeker koydurmadı. (İyi de yaptı.) Uzun süredir onu da kullanmıyor. Biz küçüklüğümüzden şekerli çay içtiğimiz için biraz da alışkanlık ve tat olarak bize zor geliyor. Şimdi biraz biraz şekeri azalttım. Ancak büyük su bardağına iki küp şeker koyduğum bitki çaylarında tek şeker koyduğum halde evdeki şekeri sürekli ben bitiriyorum.

Arada misafir de olmasa yandık.

O kadar çay ve bitki çayı içince akşama kadar içtiğimiz şeker oldukça fazla oluyor. Arada çaktırmadan şekersiz içmeye çalışıyorum. Üzüm, incir, kayısı gibi kuru meyvelerle en kolay şekilde şekersiz çay içilebiliyor. Bal, reçel, pekmez gibi tatlı gıdalar ile de rahat bir şekilde şekersiz çay içilebiliyor. Taze çay artık şekersiz içmeye az da olsa başladım. Umarım devamı gelir.

A_NOMAD, TCM ve çiğdem42 beğendi.
Muda Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 10:00.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026