![]() |
|
|
|||||||
|
|
|
Dış Bağlantılar | Konu Araçları | Mod Seç |
|
|
#13 |
|
Ağaç Dostu
|
"Zamanı geldiğinde zararlı şeyleri yiyen de ölüyor yemeyen de ölüyor" diye düşünmeyin. Kaliteli bir şekilde yaşamak/yaşlanmak varken neden yaşlılığınızı şeker, tansiyon, kalp vb. hastalıklarıyla geçiresiniz ki? |
|
|
|
|
|