![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Sayın therapido, Bana kızar gibi yazmamışsınız, ben öyle algılamadım ilk okumamda dahi. Ama artık tam olarak anlamış vaziyetteyim sizin düşüncelerinizi. Hoşçakalın. Düzenleyen hosseda : 11-04-2010 saat 08:33 Neden: tashih |
|
|
|
|
|