![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Sayın therapido, Ne demek istediğinizi inanın tam anlayamadım. Büyük şehirdeki yaşamdan bunalmış bir insanın sakin bir kasabada veya bir köyde yaşamaya başlayabilmesi o kişi için büyük kazançtır. Heleki o insan ekonomik yönden girdiği sarmaldan da yeni seçimi sebebi ile kurtulma imkanı buldu ise, onu hepten kutlamak şarttır diye düşünüyorum. Hoşçakalın. |
|
|
|
|
|