agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Alışveriş > Alışverişler ve İlanlar Hakkında
(https)




Beğeni Düzeni249Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 09-03-2015, 09:11   #1
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 17-01-2014
Şehir: ısparta
Mesajlar: 161
ZENGARDEN Firmasından 20 ye yakın çiçek fidesi sipariş ettim, elime hafta içi ulaşır diye pazartesi siparişi verdim, ama emin olmak için telefon açayım dedim, bir haftadır telefonu kimse açmıyor, üstelik web sayfasında siparişin hazırlandığı ve gönderildiği gün gün yazıyor, fakat ne maille nede telefonla firmaya asla ulaşamadım, bana mutlaka ulaşmaları gerektiğini 2 kere maiille yazdım çünkü onlara ulaşamadığımı telefonu açmadıklarını bildirdim ama nafile, sonuçmu?
SONUÇ: Cumartesi fideler geldi, işyeri adresimi vermiştim cumartesi kargo çalışmıyor, çalışsa bile işyerim kapalı, bende kargoya gidip alamadım, pazar kapalı zaten kargo, pazartesi elime geçecek fidelerin halini bilmiyorum artık göreceğiz. Eğer telefonla ulaşabilseydim veya mailime karşılık verilseydi ya adres değiştirirdim **** kargoyu bir-iki gün erteleyebilirdim ama olmadı.

neşecan beğendi.
hatice p. Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 06-01-2016, 11:39   #2
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 06-01-2016
Şehir: İzmir - Manisa
Mesajlar: 1
Ne yapın edin ekosol den uzak durun. O burçin hanımdan da firmasından da hayır gelmez. 5 farklı kişi iş yaptık 5'imizinde başı ağrıdı sahtekarlık yapıldı bu tesadüf olamaz. Deneme yanılma yöntemi, buyurun deneyin sonra buraya cevabınızı atın.

salvo Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 25-03-2019, 21:45   #3
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 25-03-2019
Şehir: Antalya
Mesajlar: 1
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi salvo Mesajı Göster
Ne yapın edin ekosol den uzak durun. O burçin hanımdan da firmasından da hayır gelmez. 5 farklı kişi iş yaptık 5'imizinde başı ağrıdı sahtekarlık yapıldı bu tesadüf olamaz. Deneme yanılma yöntemi, buyurun deneyin sonra buraya cevabınızı atın.
Al benden de o kadar.... Uzak durun

serhatttt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 01-07-2019, 13:42   #4
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 16-10-2017
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 3
Sayın bige,
şikayetlere bakarken Gökçeada'da olduğunuzu gördüm. Ben de G.ada'ya geçen yıl İstanbul'dan göçtüm. Yeni bahçemle uğraşıyorum. Tanışmak isterseniz 533 819 33 19 Şeref Onurgil

YeniBON beğendi.
Şeref Onurgil Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 14-08-2019, 16:35   #5
/
 
Giriş Tarihi: 14-08-2019
Şehir: Usa
Mesajlar: 24
hepsibahcemden fidancılık hizmet aksaklıkları

e-ticaret satışlarında zaman zaman istenmeyen hizmet aksaklıkları olmaktadır. Firmamız bu durumlarda kesin çözüm odaklı hizmet vermektedir.
https://hepsibahcemden.com web sitemizden ve sanalpazar sayfalarından aldığınız ürünlerde
1. ürünlerinizin kargoda hasar görmesi %2 lik bir durum (kargonuz hasarlı gelse bile kargoyu bize geri göndermenize gerek yoktur. Gelen ürünün aşı kısmında bir problem yoksa budayıp tekrar filizlenmesi için bakımlarını yapınız. Bize bilgi vermeniz dahilinde yeni ürünüzü kargoya yeniden veriyoruz.
2. ürünüzün yanlış gönderilmesi (Binde bir kargolar karışabiliyor bilgi vermeniz durumunda yeni ürün gönderilir.)
3. ürünün eksik gönderilmesi (genelde kargo kaynaklı oluyor.)
4.Gelen üründen kargo ücreti alınması. (kesinlikle ödeme yapmayın sizden özel istek olmadığı sürece tüm ürünlerimizi kargo ücretsiz gönderiyoruz.)

Yukarda bahsettiğim ve benzeri durumlarda mutlaka bize iletişim bölümümüzden ulaşınız.

Eklenen Resimler
 
YeniBON beğendi.

Düzenleyen hepsibahcemden : 14-08-2019 saat 16:45 Neden: eksik yazı
hepsibahcemden Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 09-03-2015, 09:47   #6
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 17-01-2014
Şehir: ısparta
Mesajlar: 161
Arkadaşlar bişey soracağım size, ben ürünlerimi kapıda ödemeli olarak alıyorum, eğer ürünlerim hasar görmüşse almadan geri gönderebilirmiyim, sözleşmede buna dair bişey varmı sizin bildiğiniz, beni suçlu çıkarmasınlarda!

torkulu beğendi.
hatice p. Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 09-03-2015, 11:11   #7
Ağaç Dostu
 
torkulu's Avatar
 
Giriş Tarihi: 11-07-2012
Şehir: ankara
Mesajlar: 233
bende zengarden den bi kaç kere tohum aldım. kargonun hasar göreceğini sanmıyorum. gayet iyi sarıyorlar. sorun tohumların çimlenme oranı. benim aldıklarımdan 3-4 tanesi çimlenmedi, diğerlerinde de çok büyük oran olmamıştı. tohumlar kilitli poşette geliyor, yani kendileri açık olarak koyuyor. sanırım önceki yıllardan kalanları da ekliyorlar. bu yüzden %50-60 ile çimleniyor.

torkulu Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 09-03-2015, 11:27   #8
Ağaç Dostu
 
torkulu's Avatar
 
Giriş Tarihi: 11-07-2012
Şehir: ankara
Mesajlar: 233
fideler de kapalı plastikte geliyor. ama tabi 2 gün beklemesi konusunda birşey diyemicem. havalar daha serin çok zarar göreceklerini sanmıyorum ama tabi bilmek imkansız. umarım zarar görmeden elinize geçer hatice hn.

hatice p. beğendi.
torkulu Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 09-03-2015, 12:21   #9
Ağaç Dostu
 
Sûz-i Dilârâ's Avatar
 
Giriş Tarihi: 11-10-2007
Şehir: Tarsus
Mesajlar: 3,042
Galeri: 3
Alıntı:
ZENGARDEN Firmasından 20 ye yakın çiçek fidesi sipariş ettim, elime hafta içi ulaşır diye pazartesi siparişi verdim, ama emin olmak için telefon açayım dedim, bir haftadır telefonu kimse açmıyor, üstelik web sayfasında siparişin hazırlandığı ve gönderildiği gün gün yazıyor, fakat ne maille nede telefonla firmaya asla ulaşamadım, bana mutlaka ulaşmaları gerektiğini 2 kere maiille yazdım çünkü onlara ulaşamadığımı telefonu açmadıklarını bildirdim ama nafile, sonuçmu?
SONUÇ: Cumartesi fideler geldi, işyeri adresimi vermiştim cumartesi kargo çalışmıyor, çalışsa bile işyerim kapalı, bende kargoya gidip alamadım, pazar kapalı zaten kargo, pazartesi elime geçecek fidelerin halini bilmiyorum artık göreceğiz. Eğer telefonla ulaşabilseydim veya mailime karşılık verilseydi ya adres değiştirirdim **** kargoyu bir-iki gün erteleyebilirdim ama olmadı.
Ben de tohum, fide alışverişimi yıllardır zengarden'dan yapıyorum. Şimdiye kadar bir kere kokulu diye aldığım selluka tohumu kokusuz çıktı. Aldığım bitki soğanları sorunsuz bir şekilde çimlendi ve çiçeklendi.

Bakım bilgileri detaylı bir şekilde gönderiliyor, ellerindeki ürünleri hemen kargolayıp tedarik sürecindeki ürünleri de işaretleyerek daha sonra gönderilecektir diye belirtiyorlar. Zaten alırken ön ödemeli ürün alınca dağıtım tarihleri ileri bir tarih oluyor. Bunu da satış sayfasında ayrıca belirtiyorlar.

Fidelerin satışını yaparken mini-xxl diye fide boylarını belirtiyorlar, tercih size kalmış. Fiyatı da ona göre değişiyor.
Aldığım fideler çok güzel bir şekilde çiçeklendi, minicik yasemin fidem çiçeğe durdu, frezyalarım gayet sağlıklı, ağlayan kalplerim gelir gelmez diktim ve filizlendi. Kalonşolarımın tepesi çiçekten görünmüyor vs.

Şimdiye kadar Van'da yaşıyorken de şimdi de kargodan veya paketlemeden kaynaklanan bir sorun yaşamadım. Gayet sağlam bir şekilde paketlenmiş olarak geldiler.

Selluka fidesinde yaşadığım sorunu da o kadar hata olur diyerek es geçtim. Mesaj atma gereği bile duymadım. Biz bile evde üç-beş tohumu çimlendirirken karıştırıyoruz. Onlar da insan sonuçta.


Sizlerin zengarden'la yaşadıklarınızı sizin açınızdan okudum ama bir de firmalardan dinlemek lazım. Onların da eminim söyleyecek şeyleri vardır.

Şikâyetler kadar memnuniyetlerin de yazılması gerektiğini düşündüm. Sürekli şikâyet oralardaki emeğe de haksızlık olur.

kader_bpkp ve okursan beğendi.
Sûz-i Dilârâ Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 09-03-2015, 13:10   #10
Ağaç Dostu
 
torkulu's Avatar
 
Giriş Tarihi: 11-07-2012
Şehir: ankara
Mesajlar: 233
sn Sûz-i Dilârâ konu başlığına bakın lütfen "Firma alışveriş şikayetleri" yani şikayetleri burada yazıyoruz , Firmaların adı, iyiliği, memnuniyet, kargo vs. diğer başlıklar altında sık sık geçiyor. Başımıza gelen sorunları belirteceğimiz, başkalarınında ilgili firmalardan alış veriş yaparken kötü ihtimalleri de görmeleri gerektiğini belirtebilmemiz lazım.
Aynı şekilde adı geçen firmalar da burada yazılanları okuduklarında , kendilerindeki hataları ve eksikleri görebilsinler, kendilerini düzeltebilsinler.
Ayrıca hak yemeyelim derken hakkımızı da yedirtmeyelim ,savunalım....

torkulu Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 09-03-2015, 13:45   #11
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 17-01-2014
Şehir: ısparta
Mesajlar: 161
Sûz-i Dilârâ Hanım, 1 haftadır ulaşamıyorum firmanın telefon numarasına, maillerimede karşılık vermediler bunun bir açıklaması olabilirmi bilmiyorum. 0232 239 3670 telefon numarası.

hatice p. Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 09-03-2015, 18:14   #12
Ağaç Dostu
 
Sûz-i Dilârâ's Avatar
 
Giriş Tarihi: 11-10-2007
Şehir: Tarsus
Mesajlar: 3,042
Galeri: 3
Ben size hakkınızı yedirin demiyorum

Niye aniden savunmaya geçildi. Sizin yaşadıklarınız sizi bağlar. Buyrun arayın hakkınızı önünüze duran mı var

Ama yıllardır alışveriş yaptığım bir yer zengarden, sorduğum sorular, attığım mailler anında cevaplanır. Şimdiye kadar sipariş edip de gelmeyen hiçbir ürünüm olmadı. Kargoda hasar gören hiçbir çiçeğim de. Evde yoğunluğumdan üç dört GÜN açamadığım bir kolide mini sardunya fidelerim vardı. Onlar bile sapasağlam çıktı. Bir ay oldu dikeli minik fidelerde çiçek tomurcukları oluşmaya başladı.

Ben sizlerin aksine zengarden'ın son derece profesyonel çalıştığını düşünüyorum.

Benim açımdan böyle

pares ve kader_bpkp beğendi.

Düzenleyen Sûz-i Dilârâ : 10-03-2015 saat 21:12
Sûz-i Dilârâ Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 09-03-2015, 18:24   #13
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 02-03-2015
Şehir: istanbul
Mesajlar: 5
Merhaba bende haftasonu zengarden den tohum aldım bugün kargoya verilmiş diye mail geldi. ama verdikleri kargo takip numarası hatalı kargoyu aradım adınıza bir gönderi yok dediler. firma telefonlarına cevap vermiyor. yarını bekleyeceğiz bakalım

pire Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 10-03-2015, 10:37   #14
Ağaç Dostu
 
torkulu's Avatar
 
Giriş Tarihi: 11-07-2012
Şehir: ankara
Mesajlar: 233
sn arkadaşım biz savunmaya geçmiyoruz ,şikayetlerimizi yazıyoruz da ; sen neden
neden hala adı geçen firmayı öve öve bitiremiyorsun anlamadım?
Yani firmayla bir ilgin ,bir alakan varsa söyle , bundan sonra sana yazalım sorunlarımızı

tekrar ediyorum burası şikayet yeri, elbette karşılaştığımız güçlükleri yazacağız.
"Sizin yaşadıklarınız sizi bağlar" düşüncesi son derece sığ ve basit bir düşünce. yardımlaşmak, bilgi alışverişi yapmak için buradayız. buna firma sorunları da dahil....

Sitemizin bu bölümü "Firma alışveriş şikayetleri" şikayeti olan yazar, siz övgülerinizi sitenin uygun yerine yazınız.

Emine Akman beğendi.
torkulu Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 10-03-2015, 11:35   #15
Ağaç Dostu
 
Sûz-i Dilârâ's Avatar
 
Giriş Tarihi: 11-10-2007
Şehir: Tarsus
Mesajlar: 3,042
Galeri: 3
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi torkulu Mesajı Göster
Sitemizin bu bölümü "Firma alışveriş şikayetleri" şikayeti olan yazar, siz övgülerinizi sitenin uygun yerine yazınız.
Bu konuda sonuna kadar haklısınız, ama öyle bir başlık sitede mevcut değil. Ben de açmayı düşünmüyorum. Burası iyi.

Sûz-i Dilârâ Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 10-03-2015, 11:21   #16
Ağaç Dostu
 
Sûz-i Dilârâ's Avatar
 
Giriş Tarihi: 11-10-2007
Şehir: Tarsus
Mesajlar: 3,042
Galeri: 3
Evet, zengarden'ın halkla ilişkiler ve satış bölümü müdürüyüm ondan burada savunma yazıyorum

Kardeşim, az önce siteden yaptığım ilk alışverişin tarihine baktım 2011. O zamandan bu zamana sayısız fide ve tohum almışım. Bir tane kokusuz çıkan selluka hariç sorun yaşamamışım. Acaba ben mi özel bir müşteriyim de sadece beni memnun etmek için çalışmış bu adamlar

Zengarden İzmir'de ben bu seneye kadar Van'da yaşıyordum. Türkiye'nin en batısından en doğusuna fide, soğan ve tohum gönderdiler. Hepsi sapasağlam ve hasarsız elime ulaştı. Kokusuz çıkan selluka tohumum o kadar sağlıklı ve tazeydi ki Van'ın sert karasal ikliminde bile hem çimlendi hem de çiçek açtı. Kokusuz çıktı o ayrı mesele Selluka biliyorsunuz Akdeniz ikliminde yetişen bir bitkidir. Karasal iklimde çimlenip çiçek açabilen bir tohum yolladılarsa bence tohumların çimlenmediğini söyleyen arkadaşlar hatayı biraz da kendilerinde arasınlar.

Buraya siteye ulaşamadığını yazan arkadaşlar, dün deneme amaçlı bir mesaj attım zengarden'a. Bugün mail adresime cevap göndermişler. Sizler nasıl ulaşamıyorsunuz bir anlam veremedim.

Sayın torkulu, benim firmayla ilgisi olan biri olduğumu düşünmeden önce sizin rakip bir firmayla ilginiz olabilir mi acaba

pares beğendi.
Sûz-i Dilârâ Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 10-03-2015, 14:18   #17
Ağaçsever
 
Lavanta's Avatar
 
Giriş Tarihi: 06-08-2011
Şehir: Denizli
Mesajlar: 64
Evet bende zengarden firmasından tohum siparişi verdim. Biraz önce elime geçti , tohumlar sayfalarında yazdıkları sayıdan çok az gönderilmiş. Telefonlara kimse cevap vermiyor. Aynı sefa 70 tohum yazıyor bana gelen 20 tohum, sarı allssum 250 tohum yazıyor bana gelen 100 , şifalı ekinezya 200 adet tohum yazıyor paketin içinden çıkan 40 adet. zafer papatyası 300 adet tohum olması lazım 150 adet bile değil. çayır lalesi 30 adet , paketten çıkan 8 adet. Yani tohum ilanında kaç adet yazıyorsa ona göre fiyat ödedim. Sizce ne yapmalıyım ?

torkulu ve Muda beğendi.
Lavanta Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 10-03-2015, 14:25   #18
Ağaçsever
 
Lavanta's Avatar
 
Giriş Tarihi: 06-08-2011
Şehir: Denizli
Mesajlar: 64
Bütün tohumlar olması gerekenden çok az sayıda gönderilmiş, resmen sahtekarlık. Telefonlara da çıkmıyorlar.Suzi Dilara insanlarla alay eder gibi konuşmanız hoş değil.

torkulu beğendi.

Düzenleyen Lavanta : 10-03-2015 saat 14:31 Neden: imla
Lavanta Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 10-03-2015, 18:20   #19
Ağaç Dostu
 
torkulu's Avatar
 
Giriş Tarihi: 11-07-2012
Şehir: ankara
Mesajlar: 233
sn lavanta; kafayı takmaya değecek bişi yok. şahsen ben çok eğleniyorum. kimisi boş boş konuşmayı , bol bol yazmayı mağrifet sayar, insanların sıkıntılarını görmezden gelir, çözüm üretmez, yardımcı da olmaz. kızmamak lazım ....
biz birilerine yardımcı olabilmek için çabalayalım, bu site zaten bunun için var.

Sizin sorununuza gelince bence baya birşey almışsınız ulaşmayı deneyin. iade edebilirmisiniz onu da bilmiyorum, çünkü en azından nasıl olcağını telefonla ya da mail le konuşmak lazım, konuşmadan iade edersiniz bu sefer paranızı nası alcaksınız ya da değişim nası olcak, kargo vs.gibi sorunlar olacak. Şu an için bi kaç gün ulaşmak için uğraşın, listeyi ve irsaliyeyi atmayın.
Eğer yine de ulaşamazsanız karar size kalıyor ,kargo ile iade edebilirsiniz, belediyerin tüketici hakları bölümüne şikayette bulunabilirsiniz, **** bunu unutup elinizdekilerle yetinebilirsiniz. alış veriş yaparken de daha dikkatli olursunuz.

ben de bi kaç firmada sorun yaşamıştım o yüzden artık telefonla ulaşmadan sorular sormadan sipariş vermemeye çalışıyorum. Ne yazıkki ülkemizde müşteri memnuniyetini de geçiyorum insanları nasıl aldatırım diye düşünülüyor , bu yüzden dikkatli olmak lazım.

Emine Akman beğendi.
torkulu Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 10-03-2015, 19:09   #20
Ağaç Dostu
 
Sûz-i Dilârâ's Avatar
 
Giriş Tarihi: 11-10-2007
Şehir: Tarsus
Mesajlar: 3,042
Galeri: 3
Şu saniyeye kadar ben de efendi efendi yazışarak seviyeli bir şekilde eğlendiğimizi (sizin deyiminizle) sanıyordum sayın torkulu.

Hakaretlerinizi size iade ediyorum. Ben sizin seviyenizde bir insan değilim sizin pervasızca yazdığınız saygısız ifadelerinizi yazamayacak ya da alıntılayamayacak kadar kendime saygım var.

Herkes şikâyetlerini yazıyor ben de usturuplu bir şekilde memnuniyetimi. Bu sizi niye bu kadar rahatsız etti

Siz kendi sorununuzu bile çözememişsiniz başkasına yardım etmeye çalışmanız da ayrıca komik.
Sizden başka herkes şikâyet mesajını yazıp çekildi size ne oluyor da ısrarla yazıyorsunuz. Saygısız ifadelerle şahsıma hakaret ediyorsunuz.

Daha dün attığım mesaja bizzat firma sahibi cevap yazdı. Ben bu kadar rahat ulaşırken başkasına nasıl oluyor da maillerine cevap gelmiyor, telefonları açılmıyor. Ve emin olun sıradan bir müşterilerinden başka bir şey değilim. Sorun müşteride olmasın...

Niye ısrarla zengarden'ı savunuyorum onu da söyleyim. Onlar olmasalardı bunca güzellikten, güzel kokudan, renkten haberim olmayacaktı. Çiçek yetiştirmenin ruhuma kazandırdıklarından mahrum kalacaktım. Van gibi bir yerde yaşasaydınız ve elinizin altında ne doğru dürüst çiçek, ne doğru dürüst tohum, fide olsaydı anlardınız size bunca güzelliği ulaştıranların değerini.

Bu sayfada yazanların şikâyet ettikleri durumların bir kez bile başıma gelmemiş olması şaşırtıcı değil mi? Yoksa bu sayfa amacının dışında şeyler için mi kullanılıyor?

hilalll beğendi.
Sûz-i Dilârâ Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 10-03-2015, 19:54   #21
Ağaçsever
 
Lavanta's Avatar
 
Giriş Tarihi: 06-08-2011
Şehir: Denizli
Mesajlar: 64
Bugün en az 3 mail attım. Bütün gün aradım. Hiç bir şekilde cevap verilmedi. Size bu kadar hızlı cevap vermeleri ilginç değil mi ? Gerçek sorunu yaşayan kişilere cevap verilmemesi daha da ilginç. Rica edelim o zaman sizin aracılığınızla cevap versinler. Kim olduğumu tahmin edeceklerdir.

torkulu beğendi.
Lavanta Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 10-03-2015, 20:39   #22
Ağaç Dostu
 
torkulu's Avatar
 
Giriş Tarihi: 11-07-2012
Şehir: ankara
Mesajlar: 233
sn suzi dilara ; ne kadar üzücü şeyler söylüyorsunuz. yazdıklarımda hakaret içeren bir kelime göremiyorum siz kendi yazdıklarınıza bakın, ayıp ayıp.
Yazdıklarınızda bir öneri, bir yardım ya da bir yol göstermiyorsunuz yani boş boş konuşuyorsunuz.
Seviye konusuna hiç girmeyim yazılanları okuyanlar kimin ne seviyede olduğunu
zaten görürler o konuda müsterihim efendim Kendinize saygınızı bilemem ama burada sıkıntı çeken insanlara hiç saygınız yok onu söyleyebilirim, saygıyı da geçtim dalga geçer gibi konuşuyorsunuz. Zaten sn lavanta sorun yaşayan insanlarla alaycı konuştuğunuzu belirtmiş, sn hatice p de sizin adınıza cevap yazmış. Yani başka insanlarda yazdıklarınızdan hoşnut değil.Birtek ben değilim yani.
Benim yazdıklarıma bakcağınıza tüm yazılanları (kendi yazdıklarınız dahil) yavaş yavaş okuyunuz, zira sanırım hızlı okuduğunuzdan bazı yerleri atlıyor ve olmayan şeyleri ekliyorsunuz.
(olmayan hakaret cümleleri)

Bakın bu son paragrafta yazdıklarınız burada yazısı olan herkesi bağlar, insanları birşeyle itham etmeyin. haktan bahsedip kul hakkına da girmeyin. kimse keyfinden yazmıyor burada (sizin haricinde)

son birkaç günde ; sn lavanta , sn hatice p, sn pire, sorunlarını yazmışlar. ne telefonla ne de mail ile ulaşamadıklarını belirtmişler.

sn lavanta iyi bir öneri getirmiş. madem sizin telefonlarınıza ve maillerinize cevap veriliyor, bu arkadaşlar adına siz arayın sipariş kodları ile sorun , buradaki arkadaşlara yardımcı olun.
en azından bir yardımınız dokunur, bir hayır işlemiş olursunuz.


Düzenleyen torkulu : 11-03-2015 saat 00:07
torkulu Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 11-03-2015, 09:24   #23
Ağaçsever
 
Lavanta's Avatar
 
Giriş Tarihi: 06-08-2011
Şehir: Denizli
Mesajlar: 64
Firmadan gelen mail i sizinle paylaşayım istedim. Kendilerine cevap yazdım bir tohum çeşidinin bana gelen resimlerinide gönderdim.

Terbiyesizce bedava tohum peşinde koşan kişi muamelesi yapıyor. Hiç bu şekilde hakarete maruz kalmamıştım.

Tohumları burada kurduğum bir dernek adına sipariş vermiş ödemesini de hesabımdan yapmıştım. Tohumlar gelince dernek üyesi hanım kardeşlerim hevesle açtılar. Bekledikleri sayılarda olmadığı çok net görülüyordu örnek 30 adet olması gerek 9 tane. Şüphelendiler ve tek tek saydılar gerçekten. Bizler yardım amaçlı kurulan dernek üyeleri sizce bedava tohum peşinde zaman ve değer harcar mıyız ? ..

Alıntı:
" Merhaba;
Emine hanım adı geçen tohumlarda kontroller düzenli yapılmakta. Yazdığınız rakamlar doğru değildir. Lütfen tek tek sayınız. Eğer bu tohumlardan ekstra hediye olarak istiyorsanız bize yazmanız yeterli, bu şekilde yapmanız doğru değil. Dilerseniz son siparişinizi bir daha onaylayayım, sadece teslim alırken kargosunu ödeyin yeter, tohumlar bizden olsun."

Emine Akman ve torkulu beğendi.

Düzenleyen Lavanta : 11-03-2015 saat 09:45 Neden: imla hatası
Lavanta Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 11-03-2015, 09:58   #24
Ağaç Dostu
 
torkulu's Avatar
 
Giriş Tarihi: 11-07-2012
Şehir: ankara
Mesajlar: 233
sn lavanta üzücü bir durum yaşadığınız. uğraşmak zor gelmez ise belediyelerin tüketici hakları bölümüne gidin derim. en azından neler olacağına dair fikir sahibi olursunuz. ama ona başvuru yapmak için de 10-15 gün süre zarfında yapmanız lazım. 2-3 haftada çözüm sağlıyorlar diye biliyorum. tabi detayları sormak lazım.
bu arada elinizdeki irsaliye, listeleri kaybetmeyin.
karar sizin.

Emine Akman beğendi.
torkulu Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 11-03-2015, 12:49   #25
Ağaçsever
 
Lavanta's Avatar
 
Giriş Tarihi: 06-08-2011
Şehir: Denizli
Mesajlar: 64
Thumbs down Zengarden şikayet

Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi torkulu Mesajı Göster
sn lavanta üzücü bir durum yaşadığınız. uğraşmak zor gelmez ise belediyelerin tüketici hakları bölümüne gidin derim. en azından neler olacağına dair fikir sahibi olursunuz. ama ona başvuru yapmak için de 10-15 gün süre zarfında yapmanız lazım. 2-3 haftada çözüm sağlıyorlar diye biliyorum. tabi detayları sormak lazım.
bu arada elinizdeki irsaliye, listeleri kaybetmeyin.
karar sizin.
Teşekkür ederim , daha detaylı mail yazdım kendilerine , gelecek cevabı bekliyorum.

Lavanta Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 13-03-2015, 10:30   #26
Ağaçsever
 
Lavanta's Avatar
 
Giriş Tarihi: 06-08-2011
Şehir: Denizli
Mesajlar: 64
Eksik tohum ların resimleri ekli olarak ayrıntılı bilgi ve bir dizi mail sonucunda Zengarden firma yetkilisinden son gelen cevabı yayınlamak isterim...Serhan beye teşekkürlerimle. ..... Merhaba;
Emine hanım bunca zahmet edip mesajlar atmışsınız. Sorun yok yeniden göndereceğiz.
Mertcan bey müşterimiz Emine Kobas siparişinde fideler hariç tüm tohum paketlerinin 2 şer tane hazırlanarak müşterimize ücretsiz kargolanmasını rica ederim.
Ekte ki fotoğrafta pakette ortalama 70 olması gerekirken sadece 20 adet sayılan tohumlar var. Sizden ricam tohum sayma makinesinin kontrolü için önümüzdeki haftaya bakım için randevu da almanız. Emine hanımın uyarılarından anladığım kadarı ile özellikle şekli nedeni ile adetle sayılamayan ancak ağırlığı ile paketlenen tohumlarımızda sorun oluşmuş , kalibrasyon gerekebilir. Bahsi geçen tüm tohum paketlerininde satıştan çekilerek yeniden kontrollerinin yapılarak raporlanmasını, eğer hatalı paketler var ise son paketleme sonrası bu ürünlerden satın alan tüm müşterilere ücretsiz olarak yeni paketlerin özür yazısı ile gönderilmesini rica ederim.
Serhan Akdoğan

torkulu beğendi.

Düzenleyen Lavanta : 13-03-2015 saat 10:30 Neden: .
Lavanta Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 13-03-2015, 12:12   #27
Ağaç Dostu
 
torkulu's Avatar
 
Giriş Tarihi: 11-07-2012
Şehir: ankara
Mesajlar: 233
peşini bırakmayın sn lavanta. size yeniden paketleri yollamaları bir lütuf değil, zaten baştan yapmaları gereken bir zorunluluk.

Emine Akman ve Lavanta beğendi.
torkulu Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 14-03-2015, 12:27   #28
dal
Ağaç Dostu
 
dal's Avatar
 
Giriş Tarihi: 01-03-2007
Şehir: ankara
Mesajlar: 220
Siz bu siteyi takip ediyorsunuz da zengarden etmiyor mu?İzlenimlerime göre tüm perakende satıcıların müşteri hizmetleri bu tarz siteleri takip edip ürün arzını ona göre ayarlıyor.Eğer burada biz organik tohum talep etmezsek onlar satış yapamaz.Bir arkadaşımız burada çeşitli domates tohumları satıyor ismi duyulmuş bir firmanın sitesinde burdaki tanıtım resimleriyle birlikte kopya edilmiş bir şekilde hepsi mevcut düne kadar 1 çeşit tohum satarken nerdeyse burada talep ettiğimiz tüm tohumlar satışa sunulmuş bu bir tesadüf mü?
Alıcılar olarak talep edenler olarak bu tür kalitesiz satıcıları deşifre ederek başkalarının zarar görmemesini sağlamak bizim görevimiz.O yüzden bu tür paylaşımlar çok yerinde.
Örnek vermek gerekirse o siteden alışveriş yapacaktım burda yazılanları görünce fikrimi değiştirdim.

Emine Akman beğendi.
dal Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 19-03-2015, 00:28   #29
Ağaç Dostu
 
Sûz-i Dilârâ's Avatar
 
Giriş Tarihi: 11-10-2007
Şehir: Tarsus
Mesajlar: 3,042
Galeri: 3
Bu başlıkta gereksiz yere tartışmaya girerek canını sıktığım arkadaşlardan özür dilerim.

Sevgi Durul beğendi.
Sûz-i Dilârâ Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 29-03-2015, 21:45   #30
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 25-03-2015
Şehir: Adanalıyığ
Mesajlar: 12
zengarden email adresi nedir bilen var mı defalarca yolladım.Ama mailiniz ulaşmıyor adres yanlış maili alıyorum?

Bahçevan121 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 23:04.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2025