21-05-2016, 17:01 | #91 |
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 21-07-2014
Şehir: Karabük
Mesajlar: 38
|
Merhaba arkadaşlar, 5 gün önce fidantohum.com dan 7 adet gül siparişi verdim site üzerindeki güllerin resimler o kadar güzel görünüyordu.bu gün kargo geldi ve ben hayal kırıklığına uğradım güller cılız hastalıklı vede renkleri farklıydı müşteri hizmetlerini aradığımda karşıma çıkan bayan sanki beni dövecekmiş gibi konuştu güllerin resmini istedi gönderdim hastalık yok bunlarda dedi bende iade işlenlerini başlattım size tavsiyem gözünüzle görmeden bu siteden alışveriş yapmayın.gelen güller resimlerde saygılar |
23-05-2016, 08:11 | #92 |
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 28-04-2016
Şehir: Corum
Mesajlar: 78
|
E bu firmalardan hangisi güvenilir cozemedim |
23-05-2016, 20:34 | #93 |
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 21-07-2014
Şehir: Karabük
Mesajlar: 38
|
bu gün gül fidanlarını iade ettim kargoyla geri gönderdim |
25-05-2016, 13:36 | #94 |
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 28-02-2015
Şehir: BURSA
Mesajlar: 1,294
|
yokki birbirlerinden farkları. çöpe atacaklarını internet üzerinden satıyorlar. bir firmadanda bana eksik fidan geldi. telefon ettim. fırça yedim.napalım makinamıyız biz yanlış olmuş dediler bakalım telafi edeceklermi ? hiç inancım kalmadı fakat. daha önce başka bir firmaya 2 defa kargo parası ödedim. bilmiyorum. nasıl bi ticaret anlayışı. demekki böylede ticaret oluyormuş. zaten iyice isim yıpranınca başka isimle yeni firma kuruyorlar. Düzenleyen aydemiraydın : 26-05-2016 saat 12:10 |
18-06-2016, 12:07 | #95 |
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 30-05-2009
Şehir: Antalya
Mesajlar: 6
|
www.sanalbahcem.com kesinlikle uzak durulması gereken bir firma. Bugüne kadar bu firma gibi ciddiyetsiz ve ticari ahlaktan nasip almamışına rastlamamıştım. Alışverişini yoğunlukla internet üzerinden yapan birisi olarak bu gibi "firmalar" nedeniyle sanal ticaret sitelerinden alışverişe çekinir oldum. 2 parça malzemeyi 10 günde kargolayamayan, telefonla her arayışta sürekli başkasına yönlendirip yalan söyleyen, kargoya verildi deyip 2 gün sonra ulaşmayan kargonun takip numarasını almak için arandığında; "kargo şubesiyle görüşüp size dönelim" deyip dönmeyen, tekrar arayınca aslında kargoya hiç verilmediğini öğrendiğiniz ve siparişin iptal edilmesini istediğinizde de iptal işlemini yapamayan ticari etikten bihaber "firma". "Dünya yansa umrumda değil, ceketimi alır çıkarım." rahatlığındaysanız buradan alışveriş yapmayı düşünebilirsiniz. Bakalım, teslim almayı başarınca ne ile karşılacağız? |
20-06-2016, 14:45 | #96 |
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 17-06-2013
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 366
|
Botanikmarket.org bana aronia fidanını saskatoon berry diye sattı ne maillere cevap veriyor ne forumda konuya telefonlar da açılmıyor |
25-06-2016, 18:27 | #97 |
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 04-05-2015
Şehir: tokat
Mesajlar: 9
|
benim sorunum aslında alışveriş yaptığımız sitelere tc kimlik numarası yazıyor olmamız.ülkemizde kimlik numarası üzerinden başkalarının adına şirket açmak,kredi çekmek,telefon hattı almak gibi birçok dolandırıcılık yapıldığı bir gerçek.acaba bu durum sizleri de rahatsız ediyor mu yoksa ben biraz fazla mı endişe ediyorum? |
27-06-2016, 11:30 | #98 | |
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 28-02-2015
Şehir: BURSA
Mesajlar: 1,294
|
Alıntı:
haklısın. |
|
10-11-2016, 19:09 | #99 |
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 14-07-2016
Şehir: Mardin
Mesajlar: 49
|
Burada ki insanların %99' u memnun değil sitelerdeki ürünlerden. Bir de Memnun olan arkadaşlar var mı acaba sitelerin ismini yazsalar bizde faydalanırız. |
12-11-2016, 01:27 | #100 |
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 05-05-2016
Şehir: Ankara
Mesajlar: 11
|
Merhabalar, Konu başlığı altında geçen bir çok siteden alışveriş yapma imkanım olmadı ama fidan istanbul adlı siteden bir kaç kez alışveriş yaptım herhangi bir sorun yaşamadım özellikle kendilerine ait satış sonrası destek her türlü muhattap bulmak konusunda gerçekten güzel iş yapıyorlar. Tekrar olarak bi kullanıcı yorumlarına baktım kargodan kaynaklı olarak sorun yaşayanlardan başka bir şikayet göremedim açıkcası denenebilir diye düşünüyorum. |
20-11-2016, 22:26 | #101 |
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 04-06-2012
Şehir: Bursa
Mesajlar: 26
|
Merhaba, mesajların hemen hemen hepsini okudum ve almayı düşündüğüm Senecio rowleyanus 'u nereden alacağımı bilemedim. Zengarden sitesinden almayı düşünüyordum. Ama mesajları okuduktan sonra almayı bırakın neredeyse siteye bile bakmamaya karar verdim Güvenilir bir site ismi önerecek var mı acaba? |
21-11-2016, 14:15 | #102 |
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 24-05-2013
Şehir: İZMİR
Mesajlar: 34
|
Ben zengarden sitesinden geçen haftalarda alışveriş yaptım. Hakkında hiçbir yorum okumadan alışveriş yaptım. Sıklamen, çeşitli sukulentlerden ve sarmaşık tohumu aldım. Fakat ancak cuma günü kargoya verilebileceği için siparişim haftasonunu kargoda geçirmesinler diye müşteri hizmetleri ile görüşüp (2-3 kere aradıktan sonra ulaşabildim) gidip elden teslim aldım. Gittiğimde siparişim paketlenip kargolanmıştı. Aldıklarım gayet sağlıklıydı. Sarmaşık tohumunun yanında 2 çeşit çiçek tohumu da hediye olarak koymuşlar pakete. Ektim hemen. Çimlendiler kısa süre içinde. Benim ilk alışverişimdi ve izlenimim gayet iyi oldu. |
11-03-2017, 12:50 | #103 |
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 18-01-2017
Şehir: İstanbul, Beylikdüzü
Mesajlar: 127
|
11 Şubat'ta n11.com üzerindeki jardinslife isimli mağazadan biraz tohum almıştım. Karışık satılan Aquilegia Haseki Küpesi tohumları almıştım. 5 Mart'ta ektim. 6 gün oldu nemini kontrol ediyorum sürekli. Henüz bir gelişme yok. Bakalım ne zaman topraktan çıkmaya karar verecekler jardinslife siparişimde 4 çeşit doğal domates tohumu paketi de vardı. (4 çeşit tohum, 4 saksı, kendi üretimleri bir toprak karışımı ve yarasa gübresi) Toprak karışımı bir çuvaldaydı. Yarasa gübresini poşetleyip çuvala atmışlardı. Saksılar da çuvalın içindeydi. Çuvalın ağzı koli bandıyla sarılarak bağlanmıştı. Domates tohumları ve çiçek tohumları birer a4 kağıdında etiketlerinin altına kilitli poşet ile bantlanmıştı. Bu a4 kağıtları da başka bir kargo poşetine konulup çuvala bantlanmıştı. Tohum sayıları noktasında da hediyeleri bol ancak tohum sayılarına çok dikkat etmeden poşetleme yapmışlar. Paketleme ve tohum sayıları konusunda olumsuz bir izlenim bıraktılar. Tohumların filizlenmesini deneme sürecindeyim. Daha sonra genel kanaatimi belirtirim. Geçen hafta da zengardentr üzerinden birkaç fide ve çiçek siparişi vermiştim. Yoğunluk olduğu gerekçesiyle ancak bu cuma kargoya verebildiler. İzmir'den buraya bakalım ne kadar zamanda ve nasıl gelecek kargo göreceğiz. Kargo gelince kanaatimi belirtirim. |
18-04-2017, 19:03 | #104 |
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 24-11-2016
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 3
|
Forumları karıştırmadan zengarden firmasından bende ufak çaplı bir sipariş verdim bugün. Siparişler gelince durumu yine buradan paylaşacağım. SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi |
20-04-2017, 21:31 | #105 |
Ağaç Dostu.
Giriş Tarihi: 09-11-2007
Şehir: Karabük -- Ankara
Mesajlar: 873
|
Ben tohumu yurtdışı sitelerden, fide/fidanı ise Türkiye'deki sitelerden alıyorum. Çünkü Türkiye'deki sitelerin çoğu tohumu yurtdışından alıp yıllarca satmaya çalışıyor. Hem daha pahalı hem de çimlenmiyor. Yurtdışı tohumlar %80-90 oranında çimleniyor... |
21-04-2017, 15:34 | #106 |
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 12-02-2015
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 314
|
Bende az önce yurtici kargo çalışanına tartıştım,şubeye gitmeden önce defalarca aramama rağmen cevap alamadım, şubeye gittiğimde aldığım cevap çok yoğun olduklarından telefonlara bakamadiklariymis ama benimle ilgilenene kadar cep telefonundan iki kez özel görüşme yapabiliyor olmasi nasil yogun olduklarıni ispatliyordu ve yıllardır oturduğum adresin yanlış olduğunu da soyleyebiliyorlar. |
27-04-2017, 08:39 | #107 |
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 24-11-2016
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 3
|
Zengarden firmasindan siparis verdigim tohumlar 3 gun sonra elime gecti. Tohumlari bir gün suda bekletip ertesi gün topraga diktim. Çoğu 2. gününde filizlendi. Firma sitesinde belirtildiği gibi bir de önümüzdeki yıllar için tohum alabilirsem, bu alışveriş için %100 memnun kaldığımı söyleyebilirim. SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi |
29-04-2017, 22:19 | #108 |
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 19-11-2012
Şehir: Ankara
Mesajlar: 538
|
Intfa Tarım Şikayet Intfa sitesinden iki farklı çeşit 100 adet çilek fidesi ve tohum sıparişi verdim. Bir kaç günde tohumlar geldi. Tam bir ay sonra onlarca telefon görüşmesi sonunda çilekler gönderildi ama üzerlerinde çeşit tanıtım etiketi yoktu. İstediğim bir çeşidi zaten temin edemediklerini söylemişlerdi ve ben yerine başka bir çeşit olabileceğini ama mutlaka çeşit bilgilerinin belirtilmesini istemiştim. Büyük ihtimal ben iki çeşidide alamadım. Bana ne gönderdiklerini ögrenmek içinde bir kaç kere aradım ama oyalayıp durdular bende aramayı bıraktım. Çilek fideleri çıplak kök geldi ve hala kendilerini bulmuş deyiller. Tohumlarda da bir eksik vardı hala gelmiş değil. |
24-08-2017, 14:18 | #109 |
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 20-08-2008
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 39
|
Fidan deposunu kullanan arkadaşlar varmı? |
08-10-2017, 23:55 | #110 |
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 23-02-2008
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 29
|
1001fidan ve fidanistanbul firmalarm nasıldır acaba? |
08-11-2017, 13:26 | #111 |
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 24-04-2015
Şehir: Sakarya
Mesajlar: 834
|
Merhaba, Bende 1001fidan üzerinden fidan aldım. Kurumuş fidan göndermişlerdi. siteden kayıt açtım dönen olmadı. |
15-12-2017, 14:51 | #112 |
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 23-11-2017
Şehir: İzmir
Mesajlar: 26
|
Merhabalar, ben de sizlere Zengarden hikayemi anlatayım madem. Kargo firmalarından muzdarip olduğumuz için, seraları da evimize yakın olduğundan seraya bir ziyarette bulunduk. Mevsimden ötürü sera sıkıntılıydı, bahar canlılığı yoktu ve bu mevsimde satılmayacak bir çok tür satıştaydı. Sukulentlerin çürümeye yüz tutmuş yapraklarını çöpten bile almamıza izin vermemişleri ki bu hakikaten tuhaftı. Bitkilerin başında duran kişi ne bitkiler hakkında adam akıllı bir bilgi veriyor, ne de adını sanını, gereksinimlerini tam anlamıyla anlatıyordu. Fakat sonuçta insan değil, bitki satın alacağız diye takmadık, biraz gezdik. Derken etobur bitki tohumları,nane fideleri ve kedi nanesi tohumları almak istedik birkaç çeşit. 10 tür karışık VFT tohumu almak istedim, çok zor olduğunu söyledi sorumlu kişi. ''O kadar zor ki biz bile yapmadık.'' dedi, komiğime gitti, güldük karşılıklı, fakat gene de yetişkin bitkidense tohum almak istedim. Her neyse bunu da takipte olduğum bir facebook grubunda anlattım, fakat bir ithamda bulunmaktan ziyade, komik olduğu için anlattım. Ayrıca da ''çok zor, olmaz.'' denilen şeyin zor olmadığını, kimsenin tohumun zorluğundan korkmaması gerektiğini anlattım kıssadan hisse. Sukulent mevzusundan bahsettim biraz. Ayrıca %100 çimlenme garantili tohumların neden çimlenmediği üzerine de esprili bir dille yorumlar yaptık grup sakinleri olarak Nitekim VFT tohumlarım ilk denemem olduğundan 5 kayıpla çimlendi, nanem büyümeye başladı, bir tür kedi nanesi tohumları güzelce çimlendi, diğer kedi nanesi tohumları 5 deneme yapmama rağmen çimlenmedi. Biz de tekrar bir ziyarette bulunduk. Bu sefer de portakal kokulu nane,yetişkin drosera aliciae ve nephentes highland tohum karışımı aldım. Portakal kokulu nanenin esasen fesleğen gibi koktuğunu, bunun nedeninin ne olduğunu,acaba bir fesleğen aşısı mı yoksa fesleğen melezi bir nane mi olduğunu merak ettim. Çünkü bu naneyi alan bilir, portakal değil, nane ile karışık fesleğen kokar. Ki benim için sorun değil, her bitkiyi severim, aman bu portakal kokmuyor, genetiği ile mi oynadınız gibi bir soru da çıkmadı ağzımdan ki bana naneler hakkında bilgi veremeyen kişi o anda beni dinliyor olsaydı zaten sorularımın masumane sorular olduğunu ve merakımın 1-2 mantıklı ve ilgili cevapla son bulacağını anlamış olurdu. Her neyse. Ben bu izlenimlerimi de aynı grupta paylaştım ve birçok kişinin bu firmadan şikayetçi olduğunu fark ettim. Kışı toprak üstünde geçireceği söylenen çikolata nanem de solmaya başlamıştı, portakal nanem nane gibi davranmasına rağmen, güneş gördükçe daha da fesleğen kokmaya başlamıştı ki tekrar söylüyorum, sorun değil, sadece bilgi eksikliği kafamı karıştırmıştı, bilgiye doymak istemiştim. Bahsettiğim facebook grubunda yazdıklarım ise genellikle ilgilenmedikleri, anlatmadıkları, kargoda, paketlemede veya gönderimdeki sorunlardan dolayı seradan, seçerek almanın daha doğru olacağı ve bazı tohumların çimlenmediği üzerine yazılardı. Gel zaman git zaman, 3-4 gün önce eşimle tekrar seraya ziyarete gittik. İşte olaylar burada başlıyor. Biraz gezdik, sonra etobur bitki tohumu mevzusunda konuştuğumuz kişi geldi seraya ve ben de internette stokların yenilendiğini fakat burada göremediğimi, nedenini sordum. ''Göremezsiniz tabii,artık burdan satış yapmıyoruz. '' dedi. Neden dedik, ''Siz daha iyi bilirsiniz aslında.'' dedi . Anlam veremeyip gülmeye başladık. Eşim ''Peki sebebini öğrenebilir miyim?'' dedi ve bunun üzerine sevgili zengarden sorumlusu ''Madem size fesleğen tohumunu nane diye KAKTIRIYORUZ, madem sukulent yapraklarını vermiyoruz, madem öyle, madem şöyle biz de o zaman size burdan hiçbir şey satmıyoruz, internet sitemiz de var, gidin ordan sipariş verin.'' dedi. Ben de üzerine yorumlarımı okumuş olduğunu düşünerek, ''keşke yorumların tamamını okusaydınız.'' dedim ve üzerine sevgili zengarden sorumlusu beni şaşırtmayarak, ''Zaten biz okumadık, eski bir müşterimiz gösterdi.'' dedi ve biz kahkahalar atarak seradan çıktık. Bu işin sebebi ise daha komik, kesinlikle etobur bitki çimlendirme muhabbetini yaptığımız insan, yorumlarıma içerlemiş, kısacası egosuna dokunmuş olmalıyım ki şişkin bir balon gibi üstümüze patladı. Çünkü bizi 2. kez gören kişi yalnızca o insandı ve daha adımı dahi bilmiyorken beni yüzümden hatırlayabilmesi ve yorumlar üzerinden kim olduğumu anlayabilmesi için 2. bir sohbeti ediyor olmamız gerekirdi, yani bu ne eleştirilerimle, ne de olumsuz yorumlarımla alakalı, bu yalnızca birinin gereksiz alınganlığından,acayip huyundan dolayı bize karşı bulunduğu bir itham haline geldi. Basit bir eleştiriyi kaldıramayıp, kendi insiyatifiyle değil de ''eski müşterisinin'' gazıyla, planlar yaparak bizi beklemiş yani, madem buldular beni, facebooktan mesaj atıp durumu izah edip, bir yanlış anlaşılma ya da bilgi eksikliği olmuşsa bunu telafi edip üzerlerindeki lekeyi temizleselerdi daha hoş olurdu ve ben de bir hatam olmuşsa efendi gibi kabul ederdim. Ama onun yerine kaldıramadıkları bütün sosyal medya şikayet ve eleştirilerini benim üzerime kusmayı tercih etti, çünkü müşteri kaybetmekten korkuyorlar. Ben kimim, bana kim inanır ki, onlar koskoca zengarden, herkese yapamasalar da alışverişinin toplamı 100 lirayı geçmeyen 2-3 kişiden çıkartırlar acılarını. İçleri rahatlar, egoları okşanır. İşin özeti bence budur. (: Sizin de bilginiz olsun. Dikkatli olun, bol çeşit vardır ellerinde ama hata kabul etmezler onları zengin etmediyseniz, pervasızdırlar ve sizle kavga etmek için bekliyor haldedirler eğer onları biraz olsun eleştirmişseniz. (: (Tabii ki diğer çalışanlar ve sahibi iyi insanlardır muhtemelen,günahlarını almayayım.) Esen kalın. Düzenleyen BayEğrelti : 15-12-2017 saat 16:22 |
15-12-2017, 21:44 | #113 | |
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 08-06-2016
Şehir: Bodrum
Mesajlar: 237
|
Alıntı:
Yazdıklarınızı baştan sona okudum, sonra emin olmak için bir daha okudum. Kusura bakmayın ama o yerde ben çalışıyor olsaydım ve verdiğim cevaplara gülseydiniz -ki öyle yapmışsınız- hatta doğru veya yanlış size bir tepki gösterdiğimde kahkahalar atarak çıksaydınız -ki öyle yapmışsınız- ben de size satış yapmak istemezdim. |
|
18-12-2017, 12:59 | #114 | |
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 23-11-2017
Şehir: İzmir
Mesajlar: 26
|
Alıntı:
|
|
12-01-2018, 15:40 | #115 |
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 10-09-2015
Şehir: Ankara
Mesajlar: 706
|
zengarden şuanda ülke içerisinde çeşit bakımından en iyisi... evet tohumları 5 para etmez, alınmaz ama fide olarak pek çok kez alışveriş yaptım.fideler doğru çıkıyor. sadece 2 yıl önce bir fide yanlış çıkmıştı o da kabul edilebilir birşey... ama tohum alışverişi yapmanızı önermem. geçen sezon yaptığım tohum alışverişinde çimlenen tek şey hediye gelen aslanağzı tohumuydu... evet bazı tohumların çetrefilli uygulamalara ihtiyacı vardı ama çimlenmesi beklenen tohumlarda firesiz çimlenmedi.. bir kısmını başkasına vermiştim o da başaramadı... ama sonuç itibariyle ortalama o kadar düşük ki bitki satışı konusunda güvenebileceğiniz ya şahısdır ya da biri zengarden olmak üzere bi kaç internet sitesidir. geri kalanı ne sattığını bilir ne doğru çıkar ne muhattap bulabilirsin... yani şükretmek lazım |
20-03-2018, 09:21 | #116 |
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 12-04-2011
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 12
|
BURSATARIM Fidancılık hakkında (!)
Başlığı şuan yeni gördüğüm için, ayrıntılı aktarım yapmak istiyorum; Geçen sene ‘Siyah İncir’ başlığına yazdığım cevabımda (http://www.agaclar.net/forum/1498400-post286.htm) belirttiğim üzere, BURSATARIM Fidancılık (BURSATARIM - Bursa Fidancılık Tarım Ltd. Sti. - Fidan satışı, Metal bağ direkleri, Bağcılık, Peyzaj) denen, bugün genelde Köy TV kanalında -daha önce başka kanallarda da çıkıyorlardı- programlarını gördüğünüz, Selçuk Oruç ve Rıza Oruç isimli kişilerle geçen sene aramda geçen ‘Bursa Siyahı İncir’ fidanı fiyaskosunu, noktasına virgülüne dokunmadan belitreceğim. Kendilerini bu TV kanallarında ‘Siyah İncir’ ile yaptıkları programlarda farkettim, İstanbul’da olduğum için yol katedip fidan almadan önce yerlerinde ziyaret ettim, konuştum bilgi aldım. Üretim ile ilgili çizdikleri tablo ve ‘konuyla ilgili bilgililerdir, bir sıkıntı olursa yardımcı olurlar’ diye bel bağlayarak ‘60 adet Bursa Siyahı’ fidanı ile birlikte hatırladığım kadarıyla 50-55 adette karışık meyve fidanları sipariş ettim kendilerinden. İncirleri ‘Aralık’ ayı sonuna doğru söküm yaptığını, diğer fidanlarla birlikte o zaman gönderebileceğini söyledi, bizde ona göre kendimizi ayarladık ve haberleşerek kendisine ön ödememizi yaptık. Gönderim zamanı geldiğinde iletişim halindeydik, o hafta Bursa’nın her tarafına kar yağmış olmasına rağmen bu şahıs herhangi bir uyarı yapmadı, bizde ‘vardır bir bildiği’ diyerek incir fidanları açık köklü paketleyerek gönderim yapmasına karışmadık. Bulunduğumuz yere –bölgeye değil, adrese teslim- kargo göndereceğini söyledi ve karşılığında hatrı sayılır bir meblağ da kargo ücretini ödedim ancak, balık baştan kokmaya işte tam burada başladı. Bu şahısın -daha sonradan inkar edeceği üzere- bulunduğumuz yere hayli uzak olan ilçenin kargo şubesine ‘kargoyu şubeden teslim alınmak üzere’ gönderim yaptığı ortaya çıktı. Kargo firmasıyla olan tartışmaları ve yaşadığımız rezilliği buraya aktarmayayım, varın gerisini siz düşünün kısacası, üstüne bir kargo parası meblağ daha ödeyerek kargoları dikim yapacağımız bahçemize kendi imkanlarımızla getirdik. Gönderdikleri fidanların üzerinde sertifikaları yok, bunuda sorun etmedik, bir an önce dikimlerimizi yaptık ancak, Şubat ayı sonunda fidanların kuruduğunu gözlemledik. Kendisini aradım, durumu belirttim, "Nisan sonuna kadar bekleyin, daha sonra tekrar konuşalım" dedi. Mayıs ortasında tablo netleşti İncir fidanlarından 40 tanesi kurudu. Sebebi mi? Tabi ki bu fidanlarının köklerinin soğuğa hassas olması. Bulunduğumuz bölgenin Ziraat Odası beni Aydın İncir Araştırma Enstitüsü ile bağlantılandırdı da onların sayesinde konudan haberdar oldum. Onu geçtim internetten kısa bir araştırmayla bile ben bu bilgiye ulaşabiliyorken (http://www.agaclar.net/forum/459640-post99.htm) bu insanlar, ziraat müdendisiyim diye geçiniyor, yetmedi fidancılık ile uğraşıyor, fuarlarda stant açıyorlar, o da yetmiyor konuyla ilgili -sözümona bilgilendirme amaçlı- programlar yapıyorlar ama gel gör ki yaptıkları işten haberleri yok, ya da işlerine geldiği gibi davranıyorlar, en önemli meseleleri sürüncemede bırakıyorlar. Tek yapacakları şey böyle hava koşullarında, riske girmeyerek fidanları tüplü göndermeleri ve dış paketin içerisinde de fidanların köklerini iyice sarmalarıydı. Rıza ORUÇ adlı kişiyi telefon ile aradım, tüm size burada aktardıklarımı kendisine de aktardım. İnsanda hiç değilse biraz yaptığı işe saygı ve utanma olur. Sadece, “Merak etme kuruyan fidanların yerine yenilerini göndeririz ederiz” diye gönülsüzce gevelemekten başka hiçbir cevap vermedi. Gidiş o gidiş. Dahası fidanların faturasını bile kaç kere telefon ile arayarak zor gönderttim. Utanmadan, sıkılmadan onu bile karşı ödemeli kargoyla göndermişler Açıkça, BURSATARIM Fidancılık (BURSATARIM - Bursa Fidancılık Tarım Ltd. Sti. - Fidan satışı, Metal bağ direkleri, Bağcılık, Peyzaj) denen bu şirketten uzak durun derim. Asıl yaptıkları iş, böyle basit kirli oyunlar oynayarak günü kurtarmak. Yapılan TV programları da bilgilendirme değil, fidan pazarlamak için reklam mahiyetinde yapılıyor zaten. Benim yaşadığım deneyim tam olarak böyle. Aşağıda resimlerini bulabilirsiniz; Fidanları gönderirken Selçuk ORUÇ'un bana yolladığı resimler - https://ibb.co/iQzEUc Şubat sonu Mart başı fidanlar kuruduktan sonraki halleri - https://ibb.co/d5mHhx Düzenleyen overseas : 20-03-2018 saat 09:51 Neden: resim eklendi, metin düzeltildi |
23-04-2018, 14:37 | #117 |
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 14-06-2014
Şehir: istanbul
Mesajlar: 61
|
Merhaba arkadaşlar bende burdan bir firma hakkında görüşlerimi paylaşmak istedim.Uzun süredir hem yurtiçi hemde yurdışı birçok firmadan alışveriş yapmama rağmen şimdiye kadar 1001 fidan kadar kötü bir firmaya rastlamadım desem yalan olmaz sanırım.Bugüne kadar bu firmadan 2 defa alışveriş yaptım ve bu bana yetti diyebilirim.İlk alışverişimde nerdeyse paketlenmeden gönderilen soğanlar parçalanmış olarak kargodan gelince anlamalıydım firmanın çalışma prensibini fakat son alışverişimde de firmanın 1 hafta da ürünü göndermemesi biraz can sıkıcı oldu.Firmayı ilk aramamda yoğunluk olduğu ve 2 güne gönderecekleri söylendi.Fakat ürün gelmeyince 2. aramamda 2 güne kargoyu gönderecekleri söylendi.Sorunda aslında bundan sonra firma yetkilisinin söyledikleri.Yetkili kişi yoğunluk bahanesini söyledikten sonra kişisel bir çok sorun daha sıralayarak ya beni anlarsın yok anlamıyorum diyorsan başka,gibi bir cümleyle müşterisine verdiği değersizliği açıkça dile getirdi.İnternetten satış yapan ve mottosu insana ve tabiata hizmet olan bir firmanın nasılda düzeysiz bir yönetim ve satış prensibi olduğunu birinci ağızdan dinlemiş oldum.Bu nedenle bu firmadan alışveriş yaparken 2 kez düşünmeniz sanırım çokda mantıksız olmaz. |
17-05-2018, 12:21 | #118 |
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 30-11-2011
Şehir: Ankara
Mesajlar: 15
|
Merhaba arkadaşlar, çok sinirlendiğim bir durumu sizinle paylaşmak istedim ve buna bir çözüm bulabilmek için bir şeyler yapma ihtiyacı duydum ama ne yapabilirim bilmiyorum. Gittigidiyor gibi sitelerde satılan sahte tohumlar için ne yapabiliriz. Bazı satıcılar Aliexpress te 0.5 dolara satılan sahte tohumları fotoğrafını bile değiştirmeden 20 - 30 TL ye satabiliyor bakıyorum satışlarına yüzlerce satmış ve birilerini kazıklamış buna nasıl engel olunabilinir. |
29-05-2018, 14:42 | #119 |
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 24-02-2009
Şehir: DENİZLİ
Mesajlar: 9
|
E Fidancım
başlık altındaki bahsedilen bir çok işletmeden alışverişim oldu. hiç birisinden şikayetim yoktu ilk defa yazıyorum. E fidancım dan uzak durun. 1 yanlış ürün gönderiliyor. 2 gönderilen fidanlar tek kelime ile berbat. 3 geriye dönüyorsun ulaşamıyorsun. Maillere cevap vermiyorlar. 4 çok geç kargoya veriyorlar. |
06-07-2018, 14:47 | #120 |
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 15-04-2009
Şehir: Antalya
Mesajlar: 90
|
fidanistanbul.com Osmanlı çileği diye bana bambaşka fideler gönderdiler. Ulaşıp bu gönderdikleriniz Osmanlı çileği değil dediğimde tek yaptıkları hayır öyle demek oldu. Oysa fide meyve vermiş, çilek gözümün önünde yani. Benim için sinir bozucu olan bu inkar hali oldu. Bu sene üreticiden aldık biz de ,karışıklık olmuş falan dese kabulüm. zengarden.com Fide ve soğan alışverişlerimden memnunum. Doğru bitkileri gönderiyorlar.Onlarda ki sorun size gönderilecek bitkinin görselini koymamaları. Ve de tohumlarında çimlenme olmuyor. fideleri özenli paketlerler kargoda sorun yaşamazsınız Esflora Online - Sıradışı bitkiler memnun olduğum bir site fiyatlar biraz yukarıda seyrediyor. alacağınız fidenin fidanın fotoğraflarını görebiliyorsunuz. Gönderdiklerinin toprağını çok çok iyi temizleyip dikim yapmak gerekiyor saksı için. Bana gelenlerde müthiş bir canlı hayat vardı. Sayelerinde ilk defa gördüğüm böcekler sümüklüler oldu.. |
Konu Araçları | |
Mod Seç | |
|
|