View Single Post
Eski 09-03-2015, 11:21   #34
Sûz-i Dilârâ
Ağaç Dostu
 
Sûz-i Dilârâ's Avatar
 
Giriş Tarihi: 11-10-2007
Şehir: Tarsus
Mesajlar: 3,042
Alıntı:
ZENGARDEN Firmasından 20 ye yakın çiçek fidesi sipariş ettim, elime hafta içi ulaşır diye pazartesi siparişi verdim, ama emin olmak için telefon açayım dedim, bir haftadır telefonu kimse açmıyor, üstelik web sayfasında siparişin hazırlandığı ve gönderildiği gün gün yazıyor, fakat ne maille nede telefonla firmaya asla ulaşamadım, bana mutlaka ulaşmaları gerektiğini 2 kere maiille yazdım çünkü onlara ulaşamadığımı telefonu açmadıklarını bildirdim ama nafile, sonuçmu?
SONUÇ: Cumartesi fideler geldi, işyeri adresimi vermiştim cumartesi kargo çalışmıyor, çalışsa bile işyerim kapalı, bende kargoya gidip alamadım, pazar kapalı zaten kargo, pazartesi elime geçecek fidelerin halini bilmiyorum artık göreceğiz. Eğer telefonla ulaşabilseydim veya mailime karşılık verilseydi ya adres değiştirirdim **** kargoyu bir-iki gün erteleyebilirdim ama olmadı.
Ben de tohum, fide alışverişimi yıllardır zengarden'dan yapıyorum. Şimdiye kadar bir kere kokulu diye aldığım selluka tohumu kokusuz çıktı. Aldığım bitki soğanları sorunsuz bir şekilde çimlendi ve çiçeklendi.

Bakım bilgileri detaylı bir şekilde gönderiliyor, ellerindeki ürünleri hemen kargolayıp tedarik sürecindeki ürünleri de işaretleyerek daha sonra gönderilecektir diye belirtiyorlar. Zaten alırken ön ödemeli ürün alınca dağıtım tarihleri ileri bir tarih oluyor. Bunu da satış sayfasında ayrıca belirtiyorlar.

Fidelerin satışını yaparken mini-xxl diye fide boylarını belirtiyorlar, tercih size kalmış. Fiyatı da ona göre değişiyor.
Aldığım fideler çok güzel bir şekilde çiçeklendi, minicik yasemin fidem çiçeğe durdu, frezyalarım gayet sağlıklı, ağlayan kalplerim gelir gelmez diktim ve filizlendi. Kalonşolarımın tepesi çiçekten görünmüyor vs.

Şimdiye kadar Van'da yaşıyorken de şimdi de kargodan veya paketlemeden kaynaklanan bir sorun yaşamadım. Gayet sağlam bir şekilde paketlenmiş olarak geldiler.

Selluka fidesinde yaşadığım sorunu da o kadar hata olur diyerek es geçtim. Mesaj atma gereği bile duymadım. Biz bile evde üç-beş tohumu çimlendirirken karıştırıyoruz. Onlar da insan sonuçta.


Sizlerin zengarden'la yaşadıklarınızı sizin açınızdan okudum ama bir de firmalardan dinlemek lazım. Onların da eminim söyleyecek şeyleri vardır.

Şikâyetler kadar memnuniyetlerin de yazılması gerektiğini düşündüm. Sürekli şikâyet oralardaki emeğe de haksızlık olur.

Sûz-i Dilârâ Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön