![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 28-03-2013
Şehir: ARTVİN
Mesajlar: 5
|
bonsai adaylarım
kaç yıl bekleyeceğim bakalım bu ufaklıkları |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 22-04-2013
Şehir: Eskişehir
Mesajlar: 4
|
Merhabalar, bir hevesdir aldı başını gidiyor. Geçenlerde bahçede dolaşırken bi fidana rastgeldim. Fotoğraflarını paylaşıyorum. Nacizane yorumlarınızı eksik etmeyiniz. (: Eğer bu fidandan bişiyle çıkartabileceğimi söylerseniz gerekli olan işlemlere başlıyacağım. Birde unutmadan bu çam türünün adını bilen varsa,bana iletebilir mi acaba ? |
|
|
|
![]() |
|
|