agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Balkon ve Terasları
(https)




Beğeni Düzeni10111Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 27-05-2017, 17:52   #1
Ağaç Dostu
 
A_NOMAD's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-12-2013
Şehir: istanbul
Mesajlar: 5,471
Pembiş menekşemi annem bana getireli neredeyse 2 yıl olacak. Geçen bahar ben çiçeklerini görmeyi ümit ederken, ısrarla yaprak aralarından yavrulamayı tercih etmişti ve şu an sayabildiğim kadarıyla aynı saksıda 3 menekşe oldular.
Artık çiçekten yana umudumu kesmiştim aslında ama az önce gördüm ki sonunda tomurcuklanmaya başlamış, ilk çiçeklerini açacak kısmetse

Name:  pembiş menekşe.jpg
Views: 848
Size:  47.3 KB




Mor menekşem de yanıbaşındaki bu pembiş arkadaşa baka baka huy değiştirdi, o da yavruladı ve şu an aynı saksıda 2 bitki haline geldi ama pembiş gibi uzun süre güzel tomurcuklarından mahrum bırakmadı neyse ki...

Name:  mor menekşe.jpg
Views: 870
Size:  44.5 KB




Selen atlasım ilk kez çiçeklenecek, heyecanla bekliyorum ama maalesef henüz küçük olan 5 tomurcuğunu döktü, sağlam 3 tomurcuğumuz kaldı sadece...
Buna da şükür diyorum, inşallah bu üç tomurcuk bari sağlıkla gelişip açabilir, tomurcuk kaybedince çok üzülüyorum

Name:  selen.jpg
Views: 1112
Size:  50.6 KB




Hanımelim perişan haline rağmen çiçeklenmeye devam ediyor, şuraya bir avuç mis kokulu hanımeli bırakayım da sayfama bahar kokusu bulaşsın

Name:  hanımeli.jpg
Views: 853
Size:  32.7 KB




Bizi hiç çiçeksiz bırakmayan ve seyrine doyamadığımız E.milii'nin fotoğrafını epeydir paylaşmamıştım, maşallahımız var

Name:  milii.jpg
Views: 869
Size:  33.4 KB




Köksüz spathi. ne yazık ki öldü ama şükür ki diğer yavru -henüz yeni yaprak çıkarmaya, yani gelişme göstermeye başlamamış olsa da- gayet canlı, bebek anthurium ise şu sıralar yeni yaprak çıkarıyor, Prensesim (Epiphyllum oxypetalum) de tomurcuklanmaya başladı

Bu güzel gelişmelerin yanında tatsız bir şey de oldu: Ebruli menekşem dipten çürümüş, bugün fark ettim ve hemen kurtarabildiğim pek minik kısımlarını çelikledim, umarım hayata tutunabilir...

A_NOMAD Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 00:28.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026