![]() |
|
|
|
|
|
#1 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 10-09-2015
Şehir: Ankara
Mesajlar: 706
|
Alıntı:
gene bir tohum hüsranı yani. neyse belki çıkar :P veya buzdolabına mı koysam ne yapsam. gerçi saksı uzun saksı pek buzdolabına girecek gibi değil.zengarden bilgilerinde -20ye dayandığı yazıyor ben ona kandım. gövde kalıyor anladım. tohumdan tekrar çıktığı da yazıyor ama çok yıllık yazdıkları için üzerinde düşünmedim. sanırım aynı mantıkla diğer doğal mavi menekşelerim de çıkmayacak... aslında donlara dayanıklı bitkiler için yerim var.yani böyle bir bitki varsa çelik rica edebilirim köksüz vs farketmez.yoksa da canınız saolsun. benim de elimde drummondii soğanları var. küçük saksıya geçirdiğim için hepsini dikemedim.geçen sefer size göndereceğim tohumları hatam yüzümden çürüttüğüm için gönderememiştim. hak yerini bulsun isterim :P soğanlar 1-1.5 yıllık gelişmişlik seviyesinde çok da küçük değiller.bu sene çiçek açabilirler. açmazlarsa seneye kesin açarlar.ama en az 5-6 litrelik bir saksıya dikilirse iyi olur. akdeniz iklimini de seveceğinden eminim. zıpçıktı sonuçta :P . |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Burada yok yok. İnternetten parayla aldığım neredeyse her bitkimi burada bakımsız bir bahçede, kırık dökük teneke saksılarda görmüşlüğüm çoktur. Tabii parayı bayılıp bitkim eve geldikten sonra. Artık istediğim bitkiyi buralarda bakınıyorum önce bulamazsam internete geçiyorum. Bitki gönderme kısmını özelden haberleşelim. Soğuk seven bitkilerim var elimde. ![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| kokulu bitkiler, sardunya, sardunya bakımı, siklamen, soğanlı bitkiler |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|