agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Soğanlı ve Yumrulu Bitkiler
(https)




Beğeni Düzeni185Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 12-12-2007, 00:21   #11
Ağaçsever
 
Giriş Tarihi: 27-11-2006
Şehir: Istanbul / Milas-Muğla
Mesajlar: 35
Bugün İstanbulda havanın da güzel olması sebebiyle sahilde yürüyüş yapmak istedim. Bakırköy Sahil Yolundan Ataköy'e doğru yürürken Galleria civarına İstanbul Büyükşehir Belediyesinin çuha çiçeği ve lale soğanı dikimini seyrettim... Kutularda 10 binlerce lale soğanı vardı ve çuha çiçeklerinin arasına dikiyorlardı. Bütün kutularda "made in Holland" yazıyordu. İçimden "yine bizim paralar gitti" diye geçirdim inşallah harcanan paralara ve emeklere değer bir iş çıkar da, geçen senelerdeki gibi göze hoş gelen görüntüleri görürüz.

cetvel Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 14:47.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026