agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Hayvanlar > Çiftlik Hayvanları > Küçük ve Büyükbaş Hayvanlar
(https)




Beğeni Düzeni444Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 26-12-2012, 14:15   #11
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 26-12-2012
Şehir: istanbul
Mesajlar: 3
ertu kardeşim güzel bir bilgiye ulaşmışsın teşekkür ederiz. hangi firmanın bu şartlar maddeler güzel ama tek sorun şu teşvikler ve yavruların olduğu gibi kuruma kalması yani sırf zaman ve işi bilmemek adına iyi para bırakıyoruz firmaya

bu arada şimdi ortaya çıkan rakam

2 tane düve alsan 10.000 TL

32 ay boyunca ödeme olacak 2*180= 360 kg * 0,90 krş =324 TL
32 AY * 324 TL = 10.368 TL
enflasyon %7 desek 10.700 TL

Toplamda 10.700 + 10.368 = 21.068 TL yapıyor.. (40 ay sonunda)

10.000 TL 40 ay sonunda %110 artmış oluyor (yanlış hesaplamadıysam)

ortalama ayda 526,70 TL almış oluyoruz. tabi her ay gelen parayı toplu para alana kadar yemezsek düve sayısı arttıkça buda artacak gayet iyi ama şu TEMİNAT olayı banka teminatı olursa sanki herşey sorunsuz olacakmış gibi duruyor..


Düzenleyen tsogut : 26-12-2012 saat 14:17 Neden: yanlışlık
tsogut Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 08:25.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026