![]() |
|
|
|
#11 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 26-12-2012
Şehir: istanbul
Mesajlar: 3
|
ertu kardeşim güzel bir bilgiye ulaşmışsın teşekkür ederiz. hangi firmanın bu şartlar maddeler güzel ama tek sorun şu teşvikler ve yavruların olduğu gibi kuruma kalması yani sırf zaman ve işi bilmemek adına iyi para bırakıyoruz firmaya bu arada şimdi ortaya çıkan rakam 2 tane düve alsan 10.000 TL 32 ay boyunca ödeme olacak 2*180= 360 kg * 0,90 krş =324 TL 32 AY * 324 TL = 10.368 TL enflasyon %7 desek 10.700 TL Toplamda 10.700 + 10.368 = 21.068 TL yapıyor.. (40 ay sonunda) 10.000 TL 40 ay sonunda %110 artmış oluyor (yanlış hesaplamadıysam) ortalama ayda 526,70 TL almış oluyoruz. tabi her ay gelen parayı toplu para alana kadar yemezsek düve sayısı arttıkça buda artacak gayet iyi ama şu TEMİNAT olayı banka teminatı olursa sanki herşey sorunsuz olacakmış gibi duruyor..Düzenleyen tsogut : 26-12-2012 saat 14:17 Neden: yanlışlık |
|
|
|
|
|