10-03-2007, 15:44
|
#5
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 02-12-2006
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 2,419
|
Galiba kimsenin belediyeler ile ilgili sorunu şikayeti yok.Benim bir sürü var ama daha önce başka konuların arasında yazdım,tekrar etmek lüzumsuz olacak diye düşünüyorum.
|
|
|