agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üretim, Bakım, Düzenleme, Temel Malzemeler > Bir bilene soralım
(https)




Beğeni Düzeni18Beğeniler

Sadece okunabilir konu
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 21-10-2006, 10:12   #1
agaclar.net
 
Mine Pakkaner's Avatar
 
Giriş Tarihi: 06-01-2006
Şehir: İzmir
Mesajlar: 10,707
Galeri: 99
Deniz yosununu kullanmanızı kesin öneririm.

GA3 konusunda yapılmış bir deneme sonucu bilmiyorum.GA3 kesme çiçek yetiştiriciliğinde iri kelle elde etmekte kullanılıyor. Ancak çiçek sapının boyunu uzatmakta da kullanılıyor. Dediğim gibi siz bazı denemelr yapmalısınız.Belki de sonuçtan memnun kalmazsınız.

Eğer deneme yaparsanız bize de sonucu yazın. En az 10 fide de deneyin. Denediklerinizi ve denemediklerinizi resimleyin. Deniz yosunlarında bitki gelişim düzenleyiciler doğal olarak bulunmaktadır. Onları da ayrı deneyin.

Herhangi bir zirai ilaç -gübre, malzeme bayisinde pek çok ticari marka bulabilirsiniz. Deniz yosunu için Maxicrop, ve giberellik asit içinse herhangi bir marka olabilir.

Mine Pakkaner Çevrimdışı   Başa Dön
Eski 22-10-2006, 10:23   #2
Ağaçsever
 
Giriş Tarihi: 19-10-2006
Şehir: Eskişehir
Mesajlar: 42
Mine Hanım,
Önerileriniz için teşekkür ederim. Bir dahaki sefere önerileriniz doğrultusunda yetiştireceğim. Ama bu denemeye 2007 Temmuz'unda başlayacağım . Sonuçlarını o zaman bildirebilirim. İyi günler..

uyartem Çevrimdışı   Başa Dön
Sadece okunabilir konu


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 02:16.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026