agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Balkon ve Terasları
(https)




Beğeni Düzeni10150Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 11-02-2012, 13:43   #1
Ağaç Dostu
 
Adil's Avatar
 
Giriş Tarihi: 25-04-2011
Şehir: Trabzon
Mesajlar: 2,925
Serkan bey kamkatınız ve papağanınız hayırlı olsun.Kar bitkilerinize inşallah zarar vermez.
Örtecek imkanınız yoksa üzerlerindeki karı dökmeyin .Ayaz yaparsa kar ayazın zararını azaltır.Bizde şu sıralar aynı problemlerle uğraşıyoruz.Bu yıl kış biraz sert geçecek gibi.Kolay gelsin.
Saygılar selamlar.

Adil Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 11-02-2012, 14:20   #2
Ağaç Dostu
 
serkan_istanbul's Avatar
 
Giriş Tarihi: 14-10-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2,154
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Adil Mesajı Göster
Serkan bey kamkatınız ve papağanınız hayırlı olsun.Kar bitkilerinize inşallah zarar vermez.
Örtecek imkanınız yoksa üzerlerindeki karı dökmeyin .Ayaz yaparsa kar ayazın zararını azaltır.Bizde şu sıralar aynı problemlerle uğraşıyoruz.Bu yıl kış biraz sert geçecek gibi.Kolay gelsin.
Saygılar selamlar.
çok teşekkür ederim sizede kolaylıklar diliyorum. şimdilik bir şey yok gibi bakalım. sadece bir bitkim kırılmış ona çok üzüldüm. biberiye.

serkan_istanbul Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 11-02-2012, 15:17   #3
Moderatör
 
Güler's Avatar
 
Giriş Tarihi: 26-04-2007
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 28,429
Galeri: 103
Biberiye için hiç üzülme, bende ibadullah. Hatta aşağı kısımdakileri söküp, değişiklik yapacağım. İstediğin kadar gönderirim sana.

Güler Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 11-02-2012, 19:14   #4
Ağaç Dostu
 
serkan_istanbul's Avatar
 
Giriş Tarihi: 14-10-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2,154
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi güler Mesajı Göster
biberiye için hiç üzülme, bende ibadullah. Hatta aşağı kısımdakileri söküp, değişiklik yapacağım. Istediğin kadar gönderirim sana.
çok teşekkür ederim ablacım. Yinede üzülmemek elde deil 11 12 yaşındaydı.bir kaç dalı diktim ama bakalım ya nasip .

serkan_istanbul Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 16-02-2012, 18:49   #5
Ağaç Dostu
 
serkan_istanbul's Avatar
 
Giriş Tarihi: 14-10-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2,154
bu gün terasıma şöyle bir baktım ufak ufak kıpırdanmalar var. Güllerime aşı yapmıştım filizleri büyümüş galiba sarı kırmızı gülüm olacak . 3 adet çuhamda gayet iyi. birde fındık turplarım, rokalarım.ve kıvırcıklarım.

Eklenen Resimler
     
serkan_istanbul Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 16-02-2012, 19:05   #6
Ağaç Dostu
 
serkan_istanbul's Avatar
 
Giriş Tarihi: 14-10-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2,154
şimdide diğer bir kaç bitkim. ateş dikenim, aslanağzı, alisyum, verbanalarım,

Eklenen Resimler
     
serkan_istanbul Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 16-02-2012, 19:13   #7
Ağaç Dostu
 
serkan_istanbul's Avatar
 
Giriş Tarihi: 14-10-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2,154
bir kaç resim daha yükleyeyim havalar iyice ısınınca bırde boya işlerim olacak ev ve teras artı yogurt kaplarım

Eklenen Resimler
     
serkan_istanbul Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 16-02-2012, 19:15   #8
Ağaç Dostu
 
Manolya_'s Avatar
 
Giriş Tarihi: 15-11-2011
Şehir: ISTANBUL Beylikdüzü Büyükçekmece
Mesajlar: 482
Sayın Serkan,
E daha ne olsun.
Yaşadıgımız soguk ve güneşsiz günlere rağmen son derece başarılısınız.
Az kaldı sıcak güneşli günler yakında.
Kimbilir ne güzellikler göreceğiz sayenizde.
Ellerinize ve emeğine sağlık, her birine ayrı ayrı maşallah.
Selamlar

Manolya_ Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 16-02-2012, 19:21   #9
Ağaç Dostu
 
serkan_istanbul's Avatar
 
Giriş Tarihi: 14-10-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2,154
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Manolya_ Mesajı Göster
Sayın Serkan,
E daha ne olsun.
Yaşadıgımız soguk ve güneşsiz günlere rağmen son derece başarılısınız.
Az kaldı sıcak güneşli günler yakında.
Kimbilir ne güzellikler göreceğiz sayenizde.
Ellerinize ve emeğine sağlık, her birine ayrı ayrı maşallah.
Selamlar
çok teşekkür ederim saolun.

serkan_istanbul Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 23-02-2012, 11:05   #10
Ağaç Dostu
 
serkan_istanbul's Avatar
 
Giriş Tarihi: 14-10-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2,154
Herkese hayırlı günler. Bir kaç bitki resmi eklemek istiyorum.

Eklenen Resimler
     
serkan_istanbul Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 29-02-2012, 16:12   #11
Ağaç Dostu
 
nardane's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-04-2011
Şehir: KAHRAMANMARAŞ
Mesajlar: 337
Sevgili Serkan , sizin terasınıza mutlaka uğramadan çıkmıyorum.Mutlaka bir yenilik ,güzellik görüyorum maşallah.Kış ortasında dahi terasınız süper.
Sebze reyonundaki tuplar ,rokaların tadı eminim kat kat lezzetlidir.
Emeklerinize sağlık.

nardane Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 01-03-2012, 13:02   #12
Ağaç Dostu
 
serkan_istanbul's Avatar
 
Giriş Tarihi: 14-10-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2,154
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi nardane Mesajı Göster
Sevgili Serkan , sizin terasınıza mutlaka uğramadan çıkmıyorum.Mutlaka bir yenilik ,güzellik görüyorum maşallah.Kış ortasında dahi terasınız süper.
Sebze reyonundaki tuplar ,rokaların tadı eminim kat kat lezzetlidir.
Emeklerinize sağlık.
Çok teşekkür ederim. Terasım için söyledikleriniz beni çok mutlu etti sevgiyle kalın. Sn. nardane

serkan_istanbul Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 02-03-2012, 00:05   #13
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 15-02-2010
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 226
Maşallah, bütün çiçekleriniz, sebzeleriniz çok güzel.
395. mesajdaki maydanoz gibi yaprağı olan şey kasımpatınız mı?
Hepsi ayrı ayrı güzel...

toprak Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 02-03-2012, 15:49   #14
Ağaç Dostu
 
serkan_istanbul's Avatar
 
Giriş Tarihi: 14-10-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2,154
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi toprak Mesajı Göster
maşallah, bütün çiçekleriniz, sebzeleriniz çok güzel.
395. Mesajdaki maydanoz gibi yaprağı olan şey kasımpatınız mı?
Hepsi ayrı ayrı güzel...
öncelikle çok teşekkür ederim. 395 deki kasımpatı. Onu eminönü çiçek pazarında çöpe attıklarını gördüm. Kıyamadım aldım. Oda beni utandırmadı o kadar karın altında kaldı, fakat yeşeriyo renk konusunda bilgim yok. Sevgiyle kalın.

serkan_istanbul Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 10-03-2012, 19:43   #15
Ağaç Dostu
 
serkan_istanbul's Avatar
 
Giriş Tarihi: 14-10-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2,154
Cool

Herkese hayırlı akşamlar. Bauhaustan ekinezya karışık renkli, iki adet clematis ve şakayık alındı yerlerine ekim yapıldı. Clamatisler saksılarında onlar bekliyolar. Sardunyalarım iyi durumda. Fırça çalımsa sanırım çıldırdı kış boyunca açtı halada açmaya devam ediyo.

Eklenen Resimler
    
serkan_istanbul Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 15-03-2012, 09:47   #16
Ağaç Dostu
 
Sevgi Durul's Avatar
 
Giriş Tarihi: 02-08-2009
Şehir: Manisa Eskişehir
Mesajlar: 8,532
Galeri: 765
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi serkan_istanbul Mesajı Göster
Fırça çalımsa sanırım çıldırdı kış boyunca açtı halada açmaya devam ediyo.
Bitkileriniz sağlıklı ve güzel görünüyorlar. Emeklerinize sağlık. Sanırım kapalı bir ortamdalar.

Bu yıl ikinci fırça çalımı kaybettim. İlkini kışın kapalı ortama almıştım, o gitti. İkincisini, satıcının soğuğa dayanıklı olduğunu söylemesi üzerine bahçeye dikmiştim. O da bu yıl ağır geçen kış şartlarına dayanamadı, yaprakları sararmış, gövdesi ikiye ayrılmış odun haline gelmiş. Şimdi benim merak ettiğim, sizde ki nasıl böyle sağlıklı kalabildi? Teşekkürler...

Sevgi Durul Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 11-03-2012, 09:13   #17
Ağaç Dostu
 
alacakaranlik's Avatar
 
Giriş Tarihi: 26-04-2007
Şehir: ÜSKÜDAR/İSTANBUL
Mesajlar: 1,076
Galeri: 5
Sayın Serkan, bahar sizde baya bir erken gelmiş

Saygılar

alacakaranlik Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 11-03-2012, 09:45   #18
Ağaç Dostu
 
serkan_istanbul's Avatar
 
Giriş Tarihi: 14-10-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2,154
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi alacakaranlik Mesajı Göster
Sayın Serkan, bahar sizde baya bir erken gelmiş

Saygılar
Çok teşekkür ederim terasımın kapalı bölümünde bu bitkilerim.

serkan_istanbul Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 13-03-2012, 12:28   #19
Ağaç Dostu
 
Cemil B.'s Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-02-2012
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 713
Maaşallah Maaşallah , Güzellikler içerisindesiniz .
Ben agırlıklı sebze düşünüyorum roka ,sogan , marul ama sizi de takipteyim.

Cemil B. Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 14-03-2012, 09:16   #20
Ağaç Dostu
 
serkan_istanbul's Avatar
 
Giriş Tarihi: 14-10-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2,154
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi cemheat Mesajı Göster
Maaşallah Maaşallah , Güzellikler içerisindesiniz .
Ben agırlıklı sebze düşünüyorum roka ,sogan , marul ama sizi de takipteyim.
Çok teşekkür ederim. Bende çiçek ve sebzeler bir arada ve ****** ağaçlarımda var. Sevgiyle kalın

serkan_istanbul Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 15-03-2012, 08:45   #21
Ağaç Dostu
 
umutyolcusu's Avatar
 
Giriş Tarihi: 23-05-2010
Şehir: Bursa
Mesajlar: 1,203
Galeri: 19
Serkan bey latin çiçekleriniz ne güzel olmuş.Bol çiçek görürsünüz inşaallah.Ben geçen sene başarısız olmuştum,bu yıl yine denedim ama tohumlardan çıt yok.Ekeli 1 ay oldu nerdeyse,tohumlarda vilmorin marka,toprağı hep nemli tutuyorum,sorun nedir bilemedim?

umutyolcusu Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 15-03-2012, 17:38   #22
Ağaç Dostu
 
serkan_istanbul's Avatar
 
Giriş Tarihi: 14-10-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2,154
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi umutyolcusu Mesajı Göster
Serkan bey latin çiçekleriniz ne güzel olmuş.Bol çiçek görürsünüz inşaallah.Ben geçen sene başarısız olmuştum,bu yıl yine denedim ama tohumlardan çıt yok.Ekeli 1 ay oldu nerdeyse,tohumlarda vilmorin marka,toprağı hep nemli tutuyorum,sorun nedir bilemedim?
Çok teşekkürler. Ben geçensene yetişen latinlerin tohumlarından ektim. Özel bir uygulama yapmadım. Terasta kapalı alanda ama ısıtma falan yok. İhtiyaçları oldukça suluyorum elle kontrol. Ben olsam çoktan kenarından bakardım tohumlarıma. sevgiler birde çok güneş alan yere koymayacağım sabah güneşi yeter ve bol aydınlık geçen sene çok güneş alan latinlerim kötü oldu. sevgiler.

serkan_istanbul Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 16-03-2012, 10:00   #23
Ağaçsever
 
Giriş Tarihi: 11-07-2011
Şehir: izmir
Mesajlar: 48
teras

Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi serkan_istanbul Mesajı Göster
Çok teşekkürler. Ben geçensene yetişen latinlerin tohumlarından ektim. Özel bir uygulama yapmadım. Terasta kapalı alanda ama ısıtma falan yok. İhtiyaçları oldukça suluyorum elle kontrol. Ben olsam çoktan kenarından bakardım tohumlarıma. sevgiler birde çok güneş alan yere koymayacağım sabah güneşi yeter ve bol aydınlık geçen sene çok güneş alan latinlerim kötü oldu. sevgiler.
sayın istanbul.Çalışmalarınızı takip ediyor ve takdir ediyorum.Ben izmirde 5.ci katta oturuyorum.Terasım çok rüzgarlı bende sizin gibi çok meraklıyım ancak topraktanmıdır nedir 3-4 senedir ne domates ne salatalık alabiliyorum.Dün kemeraltından 8 adet büyük boy dikdörtgen saksılardan aldım.Yarın inşallah kaynaklar köyünden bulabildiğim toprakları doldurup terasa taşıyacağım.sizden ricam bahsettiğiniz bahçe toprağı nasıl birşey,birde kompoze gübre karıştırdım demişsiniz.Nasıl bir karışım yapayım detaylı anlatırsanız çok dua ederi.ACİL CEVAP.TEŞEKKÜRLER

süleymanizmir Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 15-03-2012, 10:44   #24
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 03-02-2012
Şehir: Bursa
Mesajlar: 8
maşallah bitkilerinizin hepsi çok güzeller.

ucubegothic Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 15-03-2012, 11:57   #25
Kaybettik
 
sevim.K's Avatar
 
Giriş Tarihi: 11-12-2008
Şehir: sakarya/ Artvin
Mesajlar: 5,932
Galeri: 6
Terasınız yine konuşuyor sevgili serkan_istanbul soğuk diye yeriden kımıldayamadım ben hala. Ne güzel şeyler başarmışsınız siz. Bitkileriniz çok güzel herzamanki gibi bakımlı ve sağlıklı. Ellerinize, emeklerinize sağlık, kolaylıklar diliyorum size

sevim.K Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 15-03-2012, 12:17   #26
Ağaç Dostu
 
serkan_istanbul's Avatar
 
Giriş Tarihi: 14-10-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2,154
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi sevim.K Mesajı Göster
Terasınız yine konuşuyor sevgili serkan_istanbul soğuk diye yeriden kımıldayamadım ben hala. Ne güzel şeyler başarmışsınız siz. Bitkileriniz çok güzel herzamanki gibi bakımlı ve sağlıklı. Ellerinize, emeklerinize sağlık, kolaylıklar diliyorum size
Çok teşekkür ederim. Bu arada zıpçıktılarım çok iyi durumdalar onlar balkonumda gözüm gibi bakıyorum yavruladılar. sizede kolaylıklar diliyorum. Allaha emanet olun.

serkan_istanbul Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 18-03-2012, 12:03   #27
Kaybettik
 
sevim.K's Avatar
 
Giriş Tarihi: 11-12-2008
Şehir: sakarya/ Artvin
Mesajlar: 5,932
Galeri: 6
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi serkan_istanbul Mesajı Göster
Çok teşekkür ederim. Bu arada zıpçıktılarım çok iyi durumdalar onlar balkonumda gözüm gibi bakıyorum yavruladılar. sizede kolaylıklar diliyorum. Allaha emanet olun.

Teşekkür ediyorum serkan_istanbul. Terasına bu kadar güzel bakan bir insanın o minik soğanları ihmal etmeyeceğini biliyordum zaten, kuşkum yoktu

Güzel duanız için teşekkür ediyorum aynı dileğim sizin için de olsun. Selamlar

sevim.K Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 15-03-2012, 12:19   #28
Ağaç Dostu
 
serkan_istanbul's Avatar
 
Giriş Tarihi: 14-10-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2,154
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi ucubegothic Mesajı Göster
maşallah bitkilerinizin hepsi çok güzeller.
Çok teşekkür ederim. ziyaretinizden dolayı, sevgiyle kalın.

serkan_istanbul Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 15-03-2012, 19:00   #29
Ağaç Dostu
 
umutyolcusu's Avatar
 
Giriş Tarihi: 23-05-2010
Şehir: Bursa
Mesajlar: 1,203
Galeri: 19
O zaman bakayım.Korka korka bakıyordum ama zarar vermekten de korkuyordum.Olmazsa streç filmle kapattığım kaba ekeceğim tohumları hümik asitin içinde bekletip.Özel bakım yapayım bakalım birde.

umutyolcusu Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 16-03-2012, 12:29   #30
Ağaç Dostu
 
serkan_istanbul's Avatar
 
Giriş Tarihi: 14-10-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2,154
Bahçe toprağı dediğim normal bir bahçe ve tarladan aldığım toprak. Bunlara hazır çiçek toprakları ve yaprak çürüntüleri, hayvan gübresi karıştırdım. Kompoze gübreyi karıştırmadım. onu bitkileri diktiğimde veriyorum tuttuklarını anlayınca ******. Benim terasımda 5. katın üstünde. Kenar kısımları 5 sıra tuğladan yapılmış duvar. Saksılarımı duvarların yakınlarına yerleştiriyorum. Kompoze gübreyi çiçek pazarından alıyorum. Yaz aylarında baya sıcak oluyo. Sulamayı akşam yapıyorum hergün. Gerektiğinde sabahlarıda az sulama yapıyorum erkenden. Domates ve biberlerim gayet güzel gelişiyo ve bayada ürün alıyorum sanki bahçe. İnşallah sizde bol bol ürün alırsınız. Hersene kışa girerken roka marul türlerini ekiyorum. ve yeşil soğan. Yaz başı mayıs ayında 3 mayısta biber domatesler ekiliyo ve diğer sebzelerim. topraklarımı her sene alt üst etmeyide unutmuyorum her seferinde toprağa yaprak çürüntüsü, hatta fındık kabuklarını karıştırıyorum fındık kabuklarını çok karıştırmayın. Umarım faylalı olmuşumdur

serkan_istanbul Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 09:32.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026