![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 25-04-2011
Şehir: Trabzon
Mesajlar: 2,925
|
Serkan bey kamkatınız ve papağanınız hayırlı olsun.Kar bitkilerinize inşallah zarar vermez. Örtecek imkanınız yoksa üzerlerindeki karı dökmeyin .Ayaz yaparsa kar ayazın zararını azaltır.Bizde şu sıralar aynı problemlerle uğraşıyoruz.Bu yıl kış biraz sert geçecek gibi.Kolay gelsin. Saygılar selamlar. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-10-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2,154
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-10-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2,154
|
çok teşekkür ederim ablacım. Yinede üzülmemek elde deil 11 12 yaşındaydı.bir kaç dalı diktim ama bakalım ya nasip . |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-10-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2,154
|
bu gün terasıma şöyle bir baktım ufak ufak kıpırdanmalar var. Güllerime aşı yapmıştım filizleri büyümüş galiba sarı kırmızı gülüm olacak . 3 adet çuhamda gayet iyi. birde fındık turplarım, rokalarım.ve kıvırcıklarım. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-10-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2,154
|
şimdide diğer bir kaç bitkim. ateş dikenim, aslanağzı, alisyum, verbanalarım, |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-10-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2,154
|
bir kaç resim daha yükleyeyim havalar iyice ısınınca bırde boya işlerim olacak ev ve teras artı yogurt kaplarım ![]() |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 15-11-2011
Şehir: ISTANBUL Beylikdüzü Büyükçekmece
Mesajlar: 482
|
Sayın Serkan, E daha ne olsun. Yaşadıgımız soguk ve güneşsiz günlere rağmen son derece başarılısınız. Az kaldı sıcak güneşli günler yakında. Kimbilir ne güzellikler göreceğiz sayenizde. Ellerinize ve emeğine sağlık, her birine ayrı ayrı maşallah. Selamlar |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-10-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2,154
|
çok teşekkür ederim saolun. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-10-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2,154
|
Herkese hayırlı günler. Bir kaç bitki resmi eklemek istiyorum. ![]() |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-04-2011
Şehir: KAHRAMANMARAŞ
Mesajlar: 337
|
Sevgili Serkan , sizin terasınıza mutlaka uğramadan çıkmıyorum.Mutlaka bir yenilik ,güzellik görüyorum maşallah.Kış ortasında dahi terasınız süper. Sebze reyonundaki tuplar ,rokaların tadı eminim kat kat lezzetlidir.Emeklerinize sağlık. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-10-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2,154
|
Çok teşekkür ederim. Terasım için söyledikleriniz beni çok mutlu etti sevgiyle kalın. Sn. nardane |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 15-02-2010
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 226
|
Maşallah, bütün çiçekleriniz, sebzeleriniz çok güzel. 395. mesajdaki maydanoz gibi yaprağı olan şey kasımpatınız mı? Hepsi ayrı ayrı güzel... |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-10-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2,154
|
öncelikle çok teşekkür ederim. 395 deki kasımpatı. Onu eminönü çiçek pazarında çöpe attıklarını gördüm. Kıyamadım aldım. Oda beni utandırmadı o kadar karın altında kaldı, fakat yeşeriyo renk konusunda bilgim yok. Sevgiyle kalın. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-10-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2,154
|
Herkese hayırlı akşamlar. Bauhaustan ekinezya karışık renkli, iki adet clematis ve şakayık alındı yerlerine ekim yapıldı. Clamatisler saksılarında onlar bekliyolar. Sardunyalarım iyi durumda. Fırça çalımsa sanırım çıldırdı kış boyunca açtı halada açmaya devam ediyo. |
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Bu yıl ikinci fırça çalımı kaybettim. İlkini kışın kapalı ortama almıştım, o gitti. İkincisini, satıcının soğuğa dayanıklı olduğunu söylemesi üzerine bahçeye dikmiştim. O da bu yıl ağır geçen kış şartlarına dayanamadı, yaprakları sararmış, gövdesi ikiye ayrılmış odun haline gelmiş. Şimdi benim merak ettiğim, sizde ki nasıl böyle sağlıklı kalabildi? Teşekkürler... |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-10-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2,154
|
Çok teşekkür ederim terasımın kapalı bölümünde bu bitkilerim. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-02-2012
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 713
|
Maaşallah Maaşallah , Güzellikler içerisindesiniz . Ben agırlıklı sebze düşünüyorum roka ,sogan , marul ama sizi de takipteyim. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-10-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2,154
|
Çok teşekkür ederim. Bende çiçek ve sebzeler bir arada ve ****** ağaçlarımda var. Sevgiyle kalın |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ağaç Dostu
|
Serkan bey latin çiçekleriniz ne güzel olmuş.Bol çiçek görürsünüz inşaallah.Ben geçen sene başarısız olmuştum,bu yıl yine denedim ama tohumlardan çıt yok.Ekeli 1 ay oldu nerdeyse,tohumlarda vilmorin marka,toprağı hep nemli tutuyorum,sorun nedir bilemedim? |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-10-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2,154
|
Çok teşekkürler. Ben geçensene yetişen latinlerin tohumlarından ektim. Özel bir uygulama yapmadım. Terasta kapalı alanda ama ısıtma falan yok. İhtiyaçları oldukça suluyorum elle kontrol. Ben olsam çoktan kenarından bakardım tohumlarıma. sevgiler birde çok güneş alan yere koymayacağım sabah güneşi yeter ve bol aydınlık geçen sene çok güneş alan latinlerim kötü oldu. sevgiler. |
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 11-07-2011
Şehir: izmir
Mesajlar: 48
|
teras
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 03-02-2012
Şehir: Bursa
Mesajlar: 8
|
maşallah bitkilerinizin hepsi çok güzeller. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Kaybettik
|
Terasınız yine konuşuyor sevgili serkan_istanbul soğuk diye yeriden kımıldayamadım ben hala. Ne güzel şeyler başarmışsınız siz. Bitkileriniz çok güzel herzamanki gibi bakımlı ve sağlıklı. Ellerinize, emeklerinize sağlık, kolaylıklar diliyorum size![]() |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-10-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2,154
|
Çok teşekkür ederim. Bu arada zıpçıktılarım çok iyi durumdalar onlar balkonumda gözüm gibi bakıyorum yavruladılar. sizede kolaylıklar diliyorum. Allaha emanet olun. |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Kaybettik
|
Alıntı:
Teşekkür ediyorum serkan_istanbul. Terasına bu kadar güzel bakan bir insanın o minik soğanları ihmal etmeyeceğini biliyordum zaten, kuşkum yoktu ![]() Güzel duanız için teşekkür ediyorum aynı dileğim sizin için de olsun. Selamlar ![]() |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-10-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2,154
|
Çok teşekkür ederim. ziyaretinizden dolayı, sevgiyle kalın. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-10-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2,154
|
Bahçe toprağı dediğim normal bir bahçe ve tarladan aldığım toprak. Bunlara hazır çiçek toprakları ve yaprak çürüntüleri, hayvan gübresi karıştırdım. Kompoze gübreyi karıştırmadım. onu bitkileri diktiğimde veriyorum tuttuklarını anlayınca ******. Benim terasımda 5. katın üstünde. Kenar kısımları 5 sıra tuğladan yapılmış duvar. Saksılarımı duvarların yakınlarına yerleştiriyorum. Kompoze gübreyi çiçek pazarından alıyorum. Yaz aylarında baya sıcak oluyo. Sulamayı akşam yapıyorum hergün. Gerektiğinde sabahlarıda az sulama yapıyorum erkenden. Domates ve biberlerim gayet güzel gelişiyo ve bayada ürün alıyorum sanki bahçe. İnşallah sizde bol bol ürün alırsınız. Hersene kışa girerken roka marul türlerini ekiyorum. ve yeşil soğan. Yaz başı mayıs ayında 3 mayısta biber domatesler ekiliyo ve diğer sebzelerim. topraklarımı her sene alt üst etmeyide unutmuyorum her seferinde toprağa yaprak çürüntüsü, hatta fındık kabuklarını karıştırıyorum fındık kabuklarını çok karıştırmayın. Umarım faylalı olmuşumdur |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|