28-05-2012, 21:46
|
#11
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
|
Latin çiçeğinin tohumunu bu sene farklı yerlere ekmiştik. Bu seneki latin çiçeklerinin yaprakları çok büyüktü geçmiş senelerde yapraklar sanki bu kadar büyük olmuyordu.

|
|
|