12-03-2008, 09:48
|
#1
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 06-06-2007
Şehir: Izmir
Mesajlar: 545
|
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Penelophe
Hah hiçte güzel değiller. 
|
Bence de  )
Koyu Yeşil, gerçi ben daha uzağım sanırım ama eğer fikrimi değiştirmek için kaktüs verirsen belki gelebilirim.Hem ben maç falan da dinlemem gelirim :P
Şaka yapıyorum tabii kii  ) Başımı kaşıyacak vaktim yok aslında..Hatta bu aralar peyzaj fuarı da var galiba o bölgede ama çok yoğunum..
Düzenleyen caretta : 12-03-2008 saat 12:30
Neden: eksik bilgi
|
|
|