![]() |
|
|
|||||||
|
|
|
Dış Bağlantılar | Konu Araçları | Mod Seç |
|
|
#11 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 31-03-2009
Şehir: Ankara
Mesajlar: 13
|
Sayın Sarıcan teşekkür ederim, linkteki sistemi inceledim, kendi sistemimi modifikasyon hazırlıklarına giriştim ![]() Sayın Acarextt03, iyi veya kötü farketmez, bir sistem kurup işe başlamak gerekiyordu. Her ne kadar kıymetli dostlarımızdan öğrendiklerimiz hatırı sayılır bir bilgi birikimi sağlasa da, kendi hatalarımızı görmeden ilerlemek mümkün değil. Bu işi profesyonel anlamda yapmayı planladığımı düşününce fazla da hızlı görmüyorum kendimi aslında Ben de size çalışmalarınızda başarılar diliyorum.Saygı ile... |
|
|
|
|
|