agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üretim, Bakım, Düzenleme, Temel Malzemeler > Topraksız Tarım
(https)




Beğeni Düzeni278Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 17-11-2013, 13:19   #11
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 28-04-2013
Şehir: tahran iran
Mesajlar: 1,314
Merhaba

Kurt kuzuyla kardes olsa acliktan olurdu. Heoimiz hayatimizin devami icin birseyler yapip kazanmak zorundayiz, onemli olan yaptigimiz karsiligini almak, ne fazlasini ne eksigini. Kurt kuzuyu yemek icin olduruyor, yiyebileceginden fazlasini telefetmiyor degil mi ?

Para kazanabilmek icin insan sagligini tehlikeye atmak, dogaya zarar vermek kadar memleketin varliklarini tuketmek, tehlikeye atmak da kotu.

Birileri para kazansin diye plansizca HES yapip dereleri kurutanlar ne olacak, size kazikatmaya calisan sera malzemesi saticilari, hileli gida maddesi satanlari ne yapalim. Oylesine bir devir olustuki yuzdeye vursak, kazik atan, zarar verenler magdurlardan fazla.Okadar korlesmisiz ki, yaptigi sahte sucugu ailesine yediren uretici, kendi zararli kolalari cocuklrina iciren uretici, zararli domatesleri tum yakinlarina yediren ciftci, saymakla bitmeyecek bu ornekler, sizce bunlar kor degil mi?

Gencken Ankara`da maca giderdik, cigerci kofte yerdi, kofteci yumurta ekmek, yumurta ekmekci ciger. Gulerdik buna, kendi sattiginin ne b..k oldugunu biliyor onun icin oburunu yiyor derdik.

Kooperatif yasalarini degistirmek ise yarar mi? Nasil olsa yenisinin acigini bulan serefsizler cikacak, uzun vadeli ama bence cozum egitimde. Insanlar tehlikeyi gorebilmeli, tamah etmemeli 5 koyun alinca 3 yil sonra maasa baglanacagina inanmamali. Kooperatif yoneticileri birkac yil sonra yonetimi baskalarina devredebilecek olgunluga gelir mi sizce, birakin onlari basimizdakiler oturdularmi birkere koltuktan kalkmamak icin neler neler yapiyor ama hala oy alabiliyor. " Food Factory " izlediniz mi, ABD de gida ureticileri ve spekulatorlerin neler yaptigini gordunuz mu? Orada tavuk budu ucuz ve satilmiyor diye genetigi ile oynayip beyaz eti fazla olan butlari kucuk kalan hatta 45nci gunde yuruyemeyen tavuklar vardi filmed, inaniyorum ki buradan birileri o tavuklardan uretebilmek icin damizlik pesine dusmuslerdir.

leventali beğendi.
kiziltan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Etiketler
topraksız tarım


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 19:59.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026