04-11-2013, 07:16
|
#11
|
|
Moderatör
Giriş Tarihi: 12-07-2007
Şehir: Adana
Mesajlar: 6,003
|
Alıntı:
|
Orijinal Mesaj Sahibi heyyamola;1213868Çok nadir de olsa şekil bozuklukları oluşabiliyor. (Galiba fizyolojik sebeblerden)
[ATTACH
451083[/ATTACH]
|
Fizyolojik nedenlerden kaynaklanan şekil bozukluğu ya da kediyüzü hastalığı da deniyor. Sadece şekli bozuk yenmesinde bir sorun teşkil etmiyor. 
|
|
|