agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Sebzeler
(https)




Beğeni Düzeni747Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 13-11-2010, 20:28   #11
Ağaç Dostu
 
Emre İlhan's Avatar
 
Giriş Tarihi: 04-04-2010
Şehir: Adana/Denizli
Mesajlar: 1,989
Galeri: 98
Sevgili Aslaner,biberlerinizin çiçek açıp meyve tutmasına sevindim.Büyük ihtimalle o 2-3 tane küçük biberleri büyütüp yapraklarını dökücektir malesef.Malum artık sonbaharıda geçtik kış geldi sayılır.Keşke daha önce ekseydiniz biberlerinizi.Ama üzülmeyin üzerindeki biberler kendi halinde kızarsınlar onları saklayın tohum olarak.Baharda yani Martta ekin o tohumları bakın görün hiç zorluk çekmeyeceksiniz.Balkondaki ortamlarınada alışacaklar ve güneştende solmayacaklar.Ben zamanı gelince size tohumları ekmeniz gerektiğini hatırlatırım mesajla.Ama siz yeterki tohumları almayı unutmayın.Bu arada bende balkondaki biberlerimi söktüm artık bırakmışlardı kendilerini.

Selamlar.

Emre İlhan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Etiketler
biber fidesi, biber gelişimi, biberlere

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 06:47.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026