![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 20-03-2008
Şehir: İZMİR-ANTALYA
Mesajlar: 3,571
|
Nihayet çiçeklerini açmaya başladı. İnşallah tohum da verirler, ekmiş olduğum tohumların neredeyse % 80 'i çimlenmedi. Sanırım bayat tohumlardı. |
|
|
|
|
|