agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Orkide > Orkide Hastalıkları
(https)




Beğeni Düzeni1347Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 18-05-2014, 14:01   #1
Yeni Üye
 
Sılay's Avatar
 
Giriş Tarihi: 18-05-2014
Şehir: Denizli
Mesajlar: 4
Merhabalar.. Forumunuza yeni katıldım, sabırla cevapladığınız sorular için çok teşekkürler.

Tahminen geçtiğimiz temmuz ayında bir yapı marketten orkide aldım ve o zamandan beri orkideme bakıyorum. Aldıktan 1 ay sonra çiçek sapı kurudu ve ben de dibinden kestim, Denizli'de okuyorum buranın havası biraz kuru galiba, nem için yapraklarına su püskürtsem de altına su-çakıltaşı koymadığım için nemi yeterli gelmemiş olabilir, sorunum ise kuruyan çiçek sapından beri bugüne kadar hiç çiçek sapı çıkarmamış olması. Yaprakları da kökleri de çok sağlıklı o zamandan beri 4 yaprak çıkardı ardarda. Geçenlerde seraya gittim ve sera sahibi karanlık bir dolapta 15 gün sulamadan bekletirsem çiçek açabileceğini söyledi. Sizce sonuç alabilir miyim?

Eklenen Resimler
  

Düzenleyen Sılay : 18-05-2014 saat 14:37 Neden: Fotoğraf ekleme
Sılay Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 15:51.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026