![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 16-08-2009
Şehir: Hollanda
Mesajlar: 627
|
Budamış olduğum difilerimin son durumları ... Bu anne difi . ![]() Yerini çok beğenmiyor sanırım alt yapraklarda 1 -2 sararma var. ![]() Buradaki anne bitkinin üstlerinden budayıp köklendirdiğim . İki taneydiler bir tanesi eltime gitti. Bendekinin durumu bir iki yaprak ucundakı kahverengiler hariç şimdilik iyi . ![]() Buradaki ise hani daha önceki mesajımda küçük kavanozda bir arada olan çıplak gövdeler vardı, işte onlar . ![]() |
|
|
|
|
|