![]() |
|
|
|
|
|
#1 | |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 27-05-2014
Şehir: istanbul
Mesajlar: 4
|
Alıntı:
![]() İlk defa gardenya deniyorum ağaç formunda olması beni cezbetti ve yazın dışarıda kışın evin içinde olmasıda çok hoş,daha önce mum çiçeği denedim ama çok zor nazlı çiçek,Müge çiçeğini hatırlayamadım. |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 08-08-2013
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 103
|
Alıntı:
Sanki daha kolay yaşatılıp çiçek açtırılırmış gibi geliyor göze bugün gardenyama baktım.Annemde gardenyam açmadı diyip duruyorsun. Gidip en büyük açmış halini alacağım al bak açtı diyeceğim en sonunda diyor ![]() Müge çiçeği ise bence çok zarif bir çiçek birde çok güzel kokusu varmış http://www.agaclar.net/forum/soganli...iler/11150.htm |
|
|
|
|
![]() |
|
|