![]() |
|
|
|||||||
| Anket Sonuçlarını Göster: Yerden Isıtmamı Petek mi daha verimli? (Anket) | |||
| Yerden ısıtma daha verimli. |
|
86 | 79.63% |
| Petekle ısıtma daha verimli. |
|
22 | 20.37% |
| Oy Verenler: 108. Bu ankete oy veremezsiniz | |||
![]() |
|
|
|
Dış Bağlantılar | Konu Araçları | Mod Seç |
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 20-03-2008
Şehir: .
Mesajlar: 304
|
Teşekkürler bu konu sayesinde kafamda bir çok şey şekillendi. Isıtma en son yapılacak basit bir detay olarak görülüyor belki ama ev yapımında ilk ısıtma düşünülmek zorunda. Daha sonra bunun etrafında şekilleniyor herşey. |
|
|
|
![]() |
|
|