![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 06-06-2010
Şehir: Adana
Mesajlar: 4,815
|
Alıntı:
Adana iklimine uygun değil pek.Salkım söğüdü de Adana gibi Türkiye'nin en sıcak ilinde bonsai saksısında bakabilmek oldukça zor. |
|
|
|
|
|
|