![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Aile fotoğrafının yeni kareleri. Aslında salon bitkileriyle aram pek hoş değildi ama...Bu konudan esinlenerek alındılar eve: http://www.agaclar.net/forum/bitkile...tm#post1441148 Bizim ev cadde üstünde, gün içinde geçen araba sayısı belli değil, yalnız motor seslerinden bir ara kafayı üşütecek hale geldiğimi söyleyeyim siz anlayın. ![]() Bu yüzden çocuklarımı düşünerek bu bitkileri aldım, daha da alacağım. Bir de sevgili A_NOMAD'ın bahsettiği peru mumu vardı, o da evdeki elektromanyetik enerjiyi emiyormuş yanlış hatırlamıyorsam öyle demişti, bulamazsam kapısını çalmayı düşünüyorum ![]() ![]() Diyeceksiniz ki görmemişin kalonşosu olmuş ama ne yapayım çok güzeller, sıfır ego, sıfır kapris ve böyle güzel çiçekler. ![]() ![]() Senede bir defa, bir haftalığına açsalar da dünyanın sonuna kadar insanoğlunun vazgeçilmezlerinden olarak kalmaya devam edecekler bence ![]() ![]() Frezyalar da tomurcuğa geldiler iki haftadır. Karaburun, sümbül derken sırada frezyalar var, muhteşem kokularını almak için sevgili burnum sabırla bekliyor ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-12-2013
Şehir: istanbul
Mesajlar: 5,471
|
Alıntı:
Gerçekten öyle bir kabiliyeti var mıdır bilmem ama pek şirin bir arkadaş olduğu kesin ve placebo etkisiyle bile olsa (gerçek etki de olabilir, dediğim gibi hakkında iddialar var ama doğru olup olmadığını bilmiyorum) insanı rahatlatıyor. Aslında beni bütün bitkiler rahatlatıyor ama eşim bu kaktüsün etkisine cidden inandığından olsa gerek, sayesinde baş ağrıları neredeyse son buldu ![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| kokulu bitkiler, sardunya, sardunya bakımı, siklamen, soğanlı bitkiler |
|
|