![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
![]() Oxalisi ilk aldığım zaman da çok beğendiğinizi hatırlıyorum. Keşke yollayabilseydim... Siyah çimin bir güzel yanı da çabuk üremesi. Sizinki de benimki de bunu ispatladı. Yabancı forumlarda da birim fiyatı pahalı ama neyse ki çabuk yavruluyor diye bahsedilmiş hep. Peyzajda kullanım örneklerinden de ekleyeyim. (Biraz korkunç mu ne? )Fotoğrafları evime çok yakın olan Bellevue Botanik Bahçesi'nde çektim: ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|