![]() |
|
|
|
#10 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 18-01-2014
Şehir: İzmir
Mesajlar: 3,898
|
@ akçabardak, ben aslında onay almak için grafik şeklinde verdim. Doğru olduğunu düşünüyorum da kafama takılan 60-70 cm. fazla gibi geldi. Alt tarafa normal toprak ta karıştırmak lazım ki fide aşağı kaymasın diye düşünüyorum. Diken kabağının ekimini ben de merak ettim şimdi. |
|
|
|
|
|