agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üretim, Bakım, Düzenleme, Temel Malzemeler > Topraksız Tarım
(https)




Beğeni Düzeni588Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 24-12-2012, 15:02   #11
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 15-07-2012
Şehir: Antalya
Mesajlar: 553
Ben yazarken İsmail bey düşündüğünü açıklamış. Ben besin eriyiğinin ısıtılması ve serayı ısıtması şeklinde anlamıştım. Yukardaki mesajı bu yüzden yazmıştım. Şimdi durum değişti. Bu durumda sağlanan ısı; sıvı bir baştan bir başa gidene kadar taşınır mı? Eğer taşınabilirse çok faydalı olur. Sera ısısına veya bitki gövdesine değil ama, köke faydası olur. Buda bitkinin; hem besini almasına, hem de besini dal, meyve, yapraklara taşımasına daha az enerji kullanmasını sağlar. Bu işten artan enerjisini de verim ve kalite üretimine aktarır. Düşüncesindeyim.
Halil Balaban

Halil Balaban Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 12:39.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026