![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 27-02-2009
Şehir: ANAMUR
Mesajlar: 241
|
Alıntı:
İskenderun ve Anamur birbirine iklim vecoğrafik özellikleri ile çok benzer.Anamurda muz üretimi var.İskenderun'da da ekilmeye ve üretilmeye başlandı. İşte bu yüzden;cilek üretimi ve aşamaları Anamurdaki gibi olacaktır. Sorularınızı yanıtlayacak olursam; 1. İlk dikim eylül -ekim ayları içinde yapılmalıdır. 2. Eğmeçler üzerine plastik(naylon)örtü yapabilirsiniz.Biz dikimden sonra plastik örtüyü kireç ile gölgelemesini yapmaktayız ki direk güneş ışığı fidelere zarar vermesin . 3. Bir yıl içinde eylül-ekim aylarında ekilen çileklerden temmuz ayına kadar devamlı olarak ürün alırsınız .Tabi ki ilk ürün kasım aralık aylarında görünür.Ve devam eder.Ben size çilek ekmenizi tavsiye ederim.Ancak konuyu da iyi araştırmanızı tavsiye ederim. Çalışmalarınızda başarılar dilerim.. |
|
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|