![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 27-12-2006
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 821
|
Sevgili can17can, seni kocaman kutluyorum. Yazmamışsın ama bitkilerinin altı aylık olduğunu biliyorum. Tohumdan çiçeğe 6 ay... Hatalar, aksilikler yaşamış olsan da bazı şeyleri doğru yaptığın aşikar... Tebrikler... Bizimle paylaştığın için de çok teşekkürler. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-02-2009
Şehir: istanbul
Mesajlar: 1,405
|
Benim iki kafadar sessiz abiyi oynuyorlar .Şimdilik göbek büyütmekle meşguller . Sevgili can17can seni yürekten kutluyorum birde 6 aylıkmı bunlar bendekliler birbucuk yaşında hala cicek yok . |
|
|
|
|
|
#3 | ||
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 27-01-2008
Şehir: antalya
Mesajlar: 418
|
Alıntı:
Bu serüven sizin sayenizde başladı ve desteğinizle buralara kadar geldi. Herşey için çok teşekkürler. ![]() Evet Şuan küçük bir kısmı 6aylık, diğer kısım ise 4-5 aylık. İnanın aksilik hiç bitmiyor sulama sisteminde basınç sorunu devamlı bir yerleri patlatıyor. Şimdi yağmurlar başladı cam seranın her yeri damlıyor, devamlı adeniumların yerini değiştiriyorum. Çok fazla damlama var bir an önce tamir etmemiz gerekiyor. Yoksa kışın büyük çoğunluğunu kaybedeceğiz. Hergün 1-2 kayıp veriyoz nerdeyse. Kök çürümesi devam ediyor. Yemyeşil ve çok sağlıklı durumdaki adeniumlarda bile. O yüzden henüz başarıya ulaşmış hissetmiyorum. Şu kışı sağa salim atlatırsak asıl başarı o zaman gelecek diye düşünüyorum ![]() Alıntı:
Çiçek verenlerin çoğunda 3-15 keçi-koyun gübresi kullanmış babam ama oranını bilmiyoruz zaten oran tutturmak çok zor. Gelen gübrenin zaten yarısı taş vs. oluyormuş. Ama çok az kullandığını söyledi. Sebepsiz yere çürümeler gübre neden olabilir diye düşünüyoruz, sadece bir tahmin tabi. Yeni yaptığımız karışımda gübre yok onlar daha 4-5 aylıklar. Yaprak kıvrılma olayı yanlış anlamadıysam görünmez Mealy Bugs'lar neden oluyormuş. Hiper pigmentasyon lekeleride bunun kanıtıymış. Kaynak: Mealy Bugs başlığında Birde Sevgili drhegeli, lütfen bir önceki sayfada paylaştığım hastalık fotoğraflarında en sondaki gövdedeki nasırlaşma benzeri olay için ne düşündüğünüzü paylaşırsanız sevinirim ![]() Teşekkürler Sayın drhegeli ![]() Sterilizasyon Arkadaşlar Yahoo Group'dan Cherly sterilizasyon için ispirto önerdi, başka alternatif var mı? Aşağıya budamak istediğim Adeniumların fotoğraflarını ekleyeceğim. Sterilizasyon için uygun bir şey bulursam budayacağım. 2. ve 3. Fotoğraftadaki Adeniumların en üst kısmında garip bir pembelik var ve yaklaşık 1 aydır ordan hiç filiz vermiyor. Sanki bir böcek yemiş ve üstünü birşeyle kaplamış gibi. Orayı kesmeyi ya da alkol sürmeyi düşünüyorum. Teşekkürler arkadaşlar... Not: Sn. iris41 sizede cevap yazdım ama buraya sığmadı, birazdan ekleyeceğim. Saygılar. ![]() Düzenleyen can17can : 24-10-2012 saat 06:38 |
||
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 22-04-2010
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 481
|
Alıntı:
Sterilizasyon için sulandırılmış çamaşır suyu da kullanabilirsiniz. |
|
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|