![]() |
|
|
|
#7 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 28-05-2007
Şehir: karşıyaka/izmir
Mesajlar: 111
|
Merhaba bende kazablanca var. Soğanlı , çiçekçiden 5 ytl ye aldım, saksıda. Bakalım gelecek sene çiçek açabilecek mi ?Gözüm gibi bakıyorum ama şimdiden kurudu ![]() |
|
|
|
|
|