![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Moderatör
|
Sayın kosturdurma, geniş yapraklı ot ilacını, çimi biçmeden atın. O gün sulamayın ki bitki yapraklarından aldığı ilacı köküne ulaştırsın. Hangi ayda yapmıştınız tohumdan ekimi bilmiyorum ama metre kareye 80 gr. tohum az değil. Karıncalar da taşımış olabilir. Bence bu sıcaklarda yeniden tohum atmayın, kardeşlenmeye bırakın. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 13-06-2013
Şehir: istanbul
Mesajlar: 5
|
gübre yanığı geçermi?
gübre yanığı geçermi? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Moderatör
|
Biraz daha açar mısınız? Ne çeşit bir gübre verdiniz, ne kadar zaman oldu? Yeni üyeler önce aşağıda linkini verdiğim başlıkta kısaca kendilerini tanıtırlar, lütfen siz de ihmal etmeyiniz. http://www.agaclar.net/forum/uyeler-...niyor/2595.htm |
|
|
|
![]() |
|
|