![]() |
|
|
|
#11 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 07-07-2006
Şehir: eskişehir
Mesajlar: 28
|
Arkadaşlar uyarınız için teşekkürler..... ancak... ben Türkçemize son derece önem veren biriyim bunun bilinmesini isterim.bu mesajı yazarken klavyesi Rusça ya uyarlı bir arkadaşımın dizüstü bilgisayarını kullanmıştım.Muhtemelen o yüzden bu şekilde algılandı zira ben yazarken mesajım bu şekilde değildi.Saygılarımla... |
|
|
|
| Etiketler |
| hoya, mum çiçeği |
|
|