![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 22-04-2012
Şehir: fransa(aksaray 68)
Mesajlar: 131
|
selam sabah gordum ferigime gece bisey saldirmis ne olabilir kuyrugunun ustunu yemis gordumki kan icinde . oteki ferikler yapmis olamaz . cunku kavga etmiyorlardi aceba kedi yapmis olabilirmi.? 5 ayi gectiler kediye karsi koyabilirlermi? yoksa gelincik ya da sansarmi ikiside girse o kadarla birakirmi yarali ferigime ne yapabilirim .? pansuman yaptim kuyrugu kopmak uzere sanki sargi bezide tutmuyor gittimki az once kumese tavugun yarasini ibikliyorlar tekrar sardim ayri bi yere aldim . ne yapabilirim yardim edin cok uzgunum . |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Tavuklar maalesef kan görünce dayanamıyorlar. |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 22-04-2012
Şehir: fransa(aksaray 68)
Mesajlar: 131
|
Alıntı:
annemede sordum gelincik **** sansar olsa oldururdu dedi kediden supheleniyoruz .! bende yarasini temizledim simdi iyi otekilerden ayrilmiyor. yarasi kurudu tuyleri yavas yavas kapatiyor onu oyle gorunce umidi kesmistim ben cok sukur iyi sizede gecmis olsun sayin sakagun |
|
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|