![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 08-02-2012
Şehir: adana
Mesajlar: 409
|
Zeki bey korktuğum başıma geldi nanemi sularken kırkayak gördüm bunlarla mücadele edbilirmiyim yoksa ben hiç bahçe yapamayacakmıyım ![]() Not: nane, kış kekiği, dere otu yine aynı seradan aldığım bahçe toprağının içine torftan ilave ederek ekmiştim henüz bebeklerim çıkmadan zararlılar çıktı ve şuan çok huylandığım için bütün tüylerim diken diken ve kaşınıyorum |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Bu mantarlar fidelerin yeni çıktığı, en zayıf olduğu dönemde, hastalanıp ölmesine sebep olur. Zararlılar/böcekler tohumlarınıza zarar vermezler. Aslında insanlara da zarar vermezler. Eminim kırkayaklar sizden korkmuştur. Bırakın kaplarından çıkıp kaçsınlar veya yok edin. Siz zararlılardan o kadar çok korkmayın. Onlara alışmaya çalışın. Onlar da tabiatın bir dengesi. Yoksa bahçenizin/balkonunuzun keyfini çıkaramazsınız ![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| casuarina cunninghamiana, cotyledon, çam, çimlendirme, fıstık, ficus macrophylla, kestane, kotiledon, köklendirme, moreton bay fig, river sheoak, sera, şaşırtma, tohum, tohum ekme |
|
|