agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üretim, Bakım, Düzenleme, Temel Malzemeler > Fidan ve Fide, Bitki Üretim (Tohum Çimlenme/Çelik/Aşı)
(https)




Beğeni Düzeni961Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 22-04-2011, 08:26   #11
Ağaç Dostu
 
h.ışık's Avatar
 
Giriş Tarihi: 24-06-2010
Şehir: Ankara
Mesajlar: 413
Galeri: 1
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Tura Mesajı Göster
Sayın Zeki Yağlı Bey

Yapmış olduğum sera ve içinde çimlenmeye başlıyan tohunlarımın fotoğraflarıdır.
Tavsiyenize uyarak sera ısısını 18-20 derecede tutmaya çalışıyorum. 3 üncü günde çimlenme oldu.

Eklenti 205017

Eklenti 205018

Eklenti 205019
Sayın tura; Sera kendi üretiminiz gibi geldi. Yanılıyormuyum? Dışarıdan görünümü küçük gibi olmasına rağmen içindekilere bakınca da yeterince geniş görünüyor. Ölçüleri nedir?

Çimlenen tohumlar gayet şen görünüyor.

h.ışık Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Etiketler
casuarina cunninghamiana, cotyledon, çam, çimlendirme, fıstık, ficus macrophylla, kestane, kotiledon, köklendirme, moreton bay fig, river sheoak, sera, şaşırtma, tohum, tohum ekme


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 00:02.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026