![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 13-02-2008
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 34
|
Ben geç cevap verdiğim için özür dilerim müge35, sınavlarım vardı onlarla uğraşmaktan giremedim, benim yerime olay9 ve erbek sana yardımcı olmuşlar, sağolsunlar, çok doğru yazdılar bence de ![]() Benim difenbahyam aslında dibinden kopmuş ve kök çürümesi geçirmişti o yüzden geç kalmadan 2 parçaya böldüm ve suya koydum. Bilerek kırmadım öyle sorun çıkmasaydı uğraşmazdım... Ama iyi ki hasta olmuş çiçeğim, ona bakmak güzel ![]() Resim eklemeyi bilmiyorum ama en kısa zamanda fotoğrafını çekip koyarım istersen ![]() |
|
|
|
|
|